مجمع عمومی هیأت ووشو به همه چیز شبیه بود به‌جز مجمع عمومی

مجمع عمومی هیأت ووشو استان اصفهان بدون حضور نماینده فدراسیون ووشو و مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان برگزار گردید.

مجمع عمومی هیأت ووشو به همه چیز شبیه بود به‌جز مجمع عمومی


به گزارش خبرنگار ایمنا، قرار بود مجمع عمومی هیأت ووشو استان اصفهان عصر چهارشنبه راس ساعت ۴ بعدازظهر با حضور اعضای مجمع برگزار شود که این جلسه با ۳۵ دقیقه تاخیر و بدون حضور نماینده فدراسیون ووشو و مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان و یا معاونان وی برگزار شد.

بعد از برنامه آغازین با قرائت حکمی از سوی تربیت بدنی سپاه صاحب الزمان (عج)، محسن روناسی رییس هیأت ووشو استان اصفهان به عنوان رییس هیأت ووشو بسیج استان اصفهان معرفی شد و سپس روناسی به عنوان رییس هیأت ووشو استان اصفهان به ارائه گزارش عملکرد خود در سال ۹۵ پرداخت و عمده فعالیت خود را در سال ۹۶ مطرح کرد که برگزاری لیگ استان، تجهیز خانه ووشو، جذب اسپانسر و برگزاری دوره های مربیگری را شامل می شد. سپس مظاهر محمودی مسئول ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات اداره کل ورزش و جوانان در مورد عملکرد و برنامه از حضار رای گیری کرد و عملکرد سال ۹۵ و برنامه های سال ۹۶ به تصویب اعضای مجمع رسید.

هیأت ووشو استان به گفته رییس این هیأت قصد داشت دو برنامه را پست سرهم اجرا کند و با تاخیر اولیه که در شروع مراسم به وجود آمد، نفرات دعوت شده در مراسم دوم نیز به جمع اعضای حاضر در مجمع اضافه شوند که پس از رأی گیری، رییس هیأت ووشو شهرستان مبارکه با اعتراض به اینکه چرا به مجمع اصلی دعوت نشده است اعلام کرد در روز رأی گیری برای ریاست هیأت ووشو شهرستان مبارکه عضو مجمع بوده است و به چه دلیل از مجمع امروز کنار گذاشته شده است؟ که جواب قانع کننده ای از طرف مسئولین نگرفت و با تذکر محمودی نسبت به بررسی موضوع همراه شد.

از نکات قابل توجه دیگر در این مجمع جوابگویی مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان در نبود مسئولان مربوطه به سوالات و دغدغه های مطرح شده از سوی سه نفر از اعضای مجمع بود و همچنین به جای حضور 19 نفر اعضای مجمع حدود 50 نفر در جلسه حضور داشتند و این مجمع به همه چیز شبیه بود به جز مجمع عمومی هیأت ووشو استان اصفهان.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار