تدین و مذهبی بودن آران و بیدگل مدیون وجود معلمان دلسوز است

امام جمعه آران و بیدگل گفت: اگر امروز شاهد جو مذهبی و قرآن در اران و بیدگل هستیم بدلیل وجود معلمان دلسوزی است که در آموزش و پرورش ما خدمت می کنند.

تدین و مذهبی بودن آران و بیدگل مدیون وجود معلمان دلسوز است

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید محمد موسوی ظهر پنجشنبه، در جمع معلمان نمونه منطقه ای و استانی آران و بیدگل اظهار داشت: انسان سازی و آدم سازی دو وظیفه سنگین و بدون جایگزین شغل معلمی است که در آران و بیدگل به خوبی اجرا شده است.

وی با اشاره به اینکه معلمان با رفتار و صدا و حرکات خود دانش آموزان را تحت تاثیر قرار می دهند، اظهار داشت: دانش آموزان در کلاس درس هم علم می آموزند و هم درس زندگی را یاد می گیرند.

امام جمعه آران و بیدگل تاکید کرد: تاثیر معلمان بدلیل در جامعه به دلیل اثر گذاری آنها بر روی رفتار قشر غالب و حساس جامعه بسیار زیاد است پس معلمان باید مراقب رفتار و بینش خود در کلاس های درس باشند.

وی تواضع معلمان را یکی از مهمترین ویژگی های آنها برشمرد و تصریح کرد: تواضع معلم موجب نتیجه و حاصل بهتر از کلاس درس و در نتیجه در جامعه می شود.

آیت الله موسوی نبود امکانات را یکی از چالش های مهم معلمان در سراسر کشور بیان کرد و گفت: با وجود این نقیصه معلمان کشورمان با مهارت خود به بهترین نحو کلاس های درس و دانش آموزان را هدایت می کنند.

مدیر آموزش و پرورش آران و بیدگل نیز در این جلسه با اشاره به موفقیت های چشمگیر آموزش و پرورش آران و بیدگل در سه سال اخیر گفت: کسب رتبه های برتر در مسابقات مختلف فرهنگی و قرآنی، پیشرفت تحصیلی چشمگیر و کسب رتبه های برتر در کنکور سراسری در رشته های نظری و فنی و حرفه ای از جمله این موفقیت هاست.

محمد معدندار تحول بزرگ در عرصه مدرسه سازی در آران و بیدگل را از دیگر فعالیت های سه سال اخیر در دولت تدبیر و امید یاد آور شد و افزود: در این مدت سه آموزشگاه و دو سالن ورزشی به بهره برداری رسیده و تا مهرماه امسال نیز چهار آموزشگاه به مجموع آموزشگاه های شهرستان اضافه می شود.

وی با اشاره به اینکه در چهار ساله دولت تدبیر و امید بودجه های آموزش و پرورش در سراسر کشور بسیار پایین بوده است، تصریح کرد: معلمان آران و بیدگل با وجود کمبود امکانات و اعتبارت لازم همواره بیشترین تلاش خود را برای ارتقای سطح آموزشی و پرورشی دانش آموزان انجام داده اند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار