سقوط 7 درخت در روز بارانی اصفهان

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری اصفهان گفت: در روز گذشته 7 حادثه سقوط درخت به روی خودروها در اصفهان به سازمان آتش‌نشانی اعلام شده است.

سقوط 7 درخت در روز بارانی اصفهان

محمد شریعتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان در خصوص وقوع حوادثی پس از بارندگی و طوفان شدید در شهر اصفهان اظهار کرد: حوادثی پس از بارندگی‌ها و وزش بادهای شدید به وجود می‌آید که در روز گذشته نیز شاهد چنین رخ‌دادهایی بودیم

وی افزود: در برخی از خبرگزاری‌ها خبری مبنی بر مرگ فردی در اثر حوادث وزش باد و سقوط درختان منتشر شده بود اما به سازمان آتش‌نشانی شهرداری اصفهان در این رابطه خبری اعلام نشده است.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری اصفهان تصریح کرد: حوادثی که پس از بارندگی و وزش باد شدید روز گذشته در اصفهان به وجود آمدند خسارات مالی را به همراه داشته که از جمله آن‌ها می‌توان به سقوط درختان به روی خودروها اشاره کرد که این سقوط درختان در مناطق مختلفی از شهر اصفهان رخ داده است.

وی با بیان اینکه در روز گذشته 7 حادثه سقوط درخت به روی خودروها در اصفهان به سازمان آتش‌نشانی اعلام شد، تأکید کرد: از خیابان‌هایی مانند شریف‌واقفی اصفهان گزارش سقوط درخت به روی خودروها به سازمان آتش‌نشانی شهرداری اصفهان اعلام شد.

شریعتی ادامه داد: موردی هم سقوط جان پناهی به روی دیوار به سازمان آتش‌نشانی شهرداری اصفهان اعلام شده که طی آن نمای ساختمانی بر اثر وزش باد فرو ریخته بود.

وی اضافه کرد: در روز گذشته سقوط داربست‌های فلزی ساختمانی را در شهر اصفهان نداشتیم، این در حالی است که معمولاً در مواقع وزش باد احتمال ریزش داربست‌های فلزی ساختمان‌ها افزایش پیدا می‌کنند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار