مهار آتش سوزی وسیع انبار پخش کالا در بزرگراه فرودگاه

سخنگوی سازمان اتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان اعلام کرد: در ساعت 12:50 دقیقه ظهر دیروز یک مورد حریق انبار کالا واقع در بزرگراه فرودگاه به سامانه 125 اطلاع داده شد.

مهار آتش سوزی وسیع انبار پخش کالا در بزرگراه فرودگاه


به گزارش گروه جامعه خبرگزاری ایمنا ، محمد شریعتی اظهار کرد: در ساعت 12:50 دقیقه ظهر دیروز یک مورد حریق انبار کالا واقع در بزرگراه فرودگاه به سامانه 125 اطلاع داده شد و ستاد فرماندهی با توجه به اطلاعات دریافتی از اطلاع دهنده بلافاصله دو ایستگاه همجوار را به محل حریق اعزام کرد .

وی افزود : با توجه به وسعت حریق، ستاد فرماندهی افزون بر دو ایستگاه اعزام شده، اطفائیه های سنگین و فوق سنگین از 6 ایستگاه و هم چنین مدیر کشیک و 8 مسئول ایستگاه را به محل حریق اعزام کرد .

سخنگوی سازمان اتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان خاطر نشان کرد: حریق فوق در داخل یک انبار پخش کالا با مساحت هزار متر مربع رخ داده بود که افزون بر کالاهای موجود دو دستگاه کامیون حامل بار نیز که در داخل این انبار قرار داشت طعمه حریق شده بودند .

وی بیان کرد : آتش نشانان توانستند پس از دو ساعت تلاش بی وقفه حریق را مهار و اطفاء کنند و از سرایت به سایر نقاط جلوگیری کنند .

شریعتی تاکید کرد: خوشبختانه حریق فوق خسارت جانی در بر نداشته و علت حریق هم که توسط کارشناسان تحت بررسی است .


ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار