کلاهبرداری 3 ميليارد ريالی

كارآگاهان پليس آگاهي استان اعضاي باند سه نفره اي را كه با ترفند فروش مجسمه‌های طلا و زير خاكي مبلغ سه ميليارد و 650 ميليون ريال كلاهبرداري كرده بودند شناسايي و دستگير كردند.

کلاهبرداری 3 ميليارد ريالی

به گزارش ايسنا- منطقه اصفهان و به نقل از روابط عمومي فرماندهي انتظامي استان اصفهان، فرمانده انتظامي استان اصفهان با اعلام اين خبر اظهار كرد: در پي شكايت چندين شهروند مبني بر اينكه سه فرد با ترفند فروش مجسمه‌های طلا مبالغي را از آن‌ها سرقت كرده و متواري شده‌اند بررسي موضوع به صورت ويژه در دستور كار ماموران اداره جعل و كلاهبرداري پليس آگاهي اصفهان قرار گرفت.

سردار عبدالرضا آقاخاني افزود: در بررسي پليس مشخص شد اين افراد از شش نفر به ترتيب مبالغ دو ميليارد ریال، 400 ميليون ریال، 250 ميليون ریال، 500 ميليون ریال، 300 ميليون ریال و 200 ميليون ريال با ترفند فروش مجسمه‌های طلا زير قيمت بازار كلاهبرداري کرده‌اند.

وي ادامه داد: كارآگاهان تحقيقات خود را آغاز كردند و موفق شدند هر سه سارق را شناسايي و در يك عمليات غافلگيرانه و ضربتي دستگير كنند. افراد دستگير شده هنگامي كه با مستندات پليس روبرو شدند به كلاهبرداري مبلغ سه ميليارد و 650 ميليون ريال اعتراف كردند.

فرمانده انتظامي استان اصفهان گفت: در اين خصوص پرونده تشكيل و هر سه كلاهبردار جهت سير مراحل قانوني به مراجع قضائي تحويل داده شدند.

آقاخاني با اشاره به اينكه تحقيقات پليس در زمينه كشف ابعاد بيشتر كلاهبرداري اين افراد در دست بررسي است، خاطر نشان كرد: كلاهبرداران طي تماس با شاكيان اعلام می‌کردند تعدادي مجسمه طلا و زير خاكي پيدا کرده‌اند و آن‌ها را زير قيمت بازار می‌فروشند و پس از كسب اطمينان، مشتريان خود را پاي قرار می‌کشانده و پس از ضرب و شتم، وجوه نقد آن‌ها را سرقت کرده و متواري می‌شدند.

وي به مردم توصيه كرد: فريب اين افراد شياد و كلاهبردار را نخورند و به تماس‌ها و پیامک‌های اغواگرانه توجهي نكنند و افرادي كه از آن‌ها به اين شيوه كلاهبرداري شده می‌توانند به پليس آگاهي اصفهان واقع درخيابان قائميه مراجعه كنند.
ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار