شاهد اجرای محمدرضا گلزار در اصفهان باشید

اجرای صحنه ای محمدرضا گلزار ۲۲ اردیبهشت ماه در تالار رودکی برگزار می شود.

شاهد اجرای محمدرضا گلزار در اصفهان باشید


به گزارش ایمنا ، اگر چه باور عامه این است که محمدرضا گلزار از دنیای سینما پا به دنیای موسیقی گذاشته اما باید بدانید او موسیقی را پیش از سینما تجربه کرده است. محمدرضا گلزار، فارغ‌التحصیل رشته مهندسی مکانیک از دانشگاه آزاد اسلامی است. وی فعالیت موسیقی خود را از سال ۱۳۷۷ به عنوان گیتاریست با گروه «آریان» آغاز کرد و بعدها در این گروه، ارگ و پرکاشن هم نواخت. سال ۱۳۷۹ برای نخستین بار، ایرج قادری برای بازی در فیلم سام و نرگس او را انتخاب کرد و این سرآغازی برای شهرت آقای سوپراستار شد.

این هنرمند که تا کنون در بیش از ۲۰ فیلم سینمایی در نقش های اصلی بازی کرده است، فعالیت خود را در زمینه موسیقی رها نکرد و بند موسیقی «ریزار» (مخفف رضا گلزار) را به نام خود ثبت کرد. این گروه موسیقی هم اکنون فعال است و این هنرمند تا کنون ۹ تک آهنگ را روانۀ بازار موسیقی کشور کرده که نام آن ها عبارت است از: نگو نه، بهت عادت کردم، دلم شکست، جات خالیه، چه خوبه دنیامون، من دلم تنگ میشه، روز برفی، باور کن دنیامی و کارو به اینجا رسوندی.

گفتنی است، گلزار در آهنگ «بهت عادت کردم» با حامد برادران و در آهنگ «روز برفی» با مرحوم مرتضی پاشایی همخوانی کرده است.

علاقمندان برای شرکت در اجرای صحنه ای این هنرمند که برای اولین بار در اصفهان برگزار می شود می توانند با تهیۀ بلیط از سایت اکسیر کنسرت، ۲۲ اردیبهشت ماه در دو سانس ۱۷:۳۰ و ۲۰:۳۰ به تالار رودکی مراجعه کنند

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار