کاریکاتور تریبون مشخص ندارد

مدیر خانه کاریکاتور اصفهان گفت: کاریکاتور اصفهان در مطبوعات خیلی موفق بوده، در شهرهای دیگر جمع کاریکاتوریست به صورت منسجم نداریم چون تریبون ندارند، اما اصفهان گروه کاریکاتوریست مطبوعاتی دارند که برخی‌ها در سطح ملی و برای مطبوعات ملی کار می‌کنند.

کاریکاتور تریبون مشخص ندارد

پیام پورفلاح در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان با اشاره به وضعیت کاریکاتور در اصفهان اظهار داشت: کاریکاتور در اصفهان وضعیت خوبی دارد و می‌توان گفت اصفهان پس از پایتخت تنها شهری است که برای کاریکاتور منسجم بوده دارای تشکل است و اهالی آن دارای تریبون هستند.
وی افزود: در شهرهای دیگر نیز افزاد فعال هستند اما مانند اصفهان به این انسجام شکل نگرفته‌اند، در کشور اگر بخواهند شهری را مثال بزنند که کاریکاتوریست‌های فعال دارد اصفهان جزو 3 نفر اول محسوب می‌شود.
مدیر خانه کاریکاتور اصفهان بیان کرد: در بخش مطبوعات به‌دلیل اینکه در اصفهان مجله طنز و کاریکاتور داریم، جمع کاریکاتوریست‌های مطبوعاتی فعال هستند که هیچ شهری مانند اصفهان به جز تهران این تعداد کاریکاتوریست مطبوعاتی به صورت منسجم ندارد.
وی گفت: سال‌ها پیش اواخر دهه 70 اگر می‌خواستیم کاریکاتوریست‌های مطرح اصفهان را نام ببریم 2 تا 3 نفر بودند اما الان 8 کاریکاتوریست اصفهانی داریم که برای مطبوعات ملی کار می‌کنند و 25 کاریکاتوریست اصفهانی برای مطبوعاتی داریم به صورت منسجم کار می‌کنند.
پورفلاح خاطرنشان کرد: کاریکاتور اصفهان در مطبوعات خیلی موفق بوده، در شهرهای دیگر جمع کاریکاتوریست به صورت منسجم نداریم چون تریبون ندارند، اما اصفهان گروه کاریکاتوریست مطبوعاتی دارند که برخی‌ها در سطح ملی کار می‌کنند.
وی در پاسخ به اینکه برخی‌ها اعتقاد دارند اصفهان قطب کاریکاتور است، تصریح کرد: با عنوان قطب بندی میانه خوبی ندارم، اگر میزان را به تعداد و کیفیت کار و تربیت کاریکاتوریست بسنجیم اصفهان جایگاه خوبی داردو در این زمینه موفق بوده، برخی‌ها با این شرایط و حضور اصفهانی‌ها در جشنواره‌های ملی و جهانی می‌گویند اصفهان برای خودش قطب کاریکاتور شده است.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار