بازدید فیلیپ کریون از مجموعه اختصاصی ورزش‌های جانبازان و معلولان اصفهان

فیلیپ کریون، رییس کمیته بین‌المللی پارالمپیک، صبح امروز یکشنبه از مجموعه اختصاصی ورزش های جانبازان و معلولان اصفهان بازدید کرد.

بازدید فیلیپ کریون از مجموعه اختصاصی ورزش‌های جانبازان و معلولان اصفهان


به گزارش خبرگزاری ایمنا به نقل از سایت کمیته ملی پارالمپیک، رییس کمیته بین‌المللی پارالمپیک صبح امروز از نخستین مجموعه اختصاصی ورزش‌های جانبازان و معلولان استان اصفهان کرد.
در این بازدید محمدرضا آقاباباگلیان، رییس هیأت ورزش‌های جانبازان و معلولان استان اصفهان، حمیدرضا ساکت رییس تربیت بدنی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، علی قاسمی مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری و محمدصادق پسندیده و آمنه احمدی دبیر و نایب رییس بانوان هیأت ورزش‌های جانبازان و معلولان استان اصفهان حضور داشتند.
مجموعه ورزشی شهید عبدالله میثمی دومین مجموعه ورزشی اختصاصی جانبازان و معلولان کشور است که توسط شهرداری ساخته شده است. مساحت این مجموعه ورزشی ۵۷۰۰ متر است که در فاز اول، سالن چندمنظوره بوچیا، تیراندازی، وزنه‌برداری و مجموعه اداری آن دو هفته گذشته افتتاح شد.
در فاز دوم نیز مراحل اجرایی ساخت خوابگاه و سایر سالن‌های ورزشی به زودی افتتاح خواهد شد.
حضور فیلیپ کریون، رییس کمیته بین‌المللی پارالمپیک، نیز مورد توجه و استقبال قرار گرفت. وی در سالن تیراندازی نشانه گیری کرد و در سالن بسکتبال با ویلچر نیز به همراه بازیکنان تیم اصفهان بازی کرد و مورد تشویق قرار گرفت.
کریون پس از بازدید از این مجموعه ورزشی با مسئولان و ورزشکاران پارالمپیکی ملاقات خواهد کرد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار