۱۵۰میلیارد ریال برای اجرای ۱۵ طرح آموزشی آران و بیدگل صرف شد

مدیر آموزش و پرورش آران و بیدگل گفت: ۱۵۰ میلیارد ریال، از سال ۹۳ تاکنون برای بهره برداری از ۱۵ طرح عظیم عمرانی آموزش و پرورش آران و بیدگل هزینه شده است.

۱۵۰میلیارد ریال برای اجرای ۱۵ طرح آموزشی آران و بیدگل صرف شد

به گزارش خبرنگار مهر ، محمد معدندار پیش از ظهر یکشنبه، در جمع فرهنگیان و مسئولان آران و بیدگل اظهار داشت: از ۱۵ طرح عمرانی آموزش و پرورش هفت پروژه در شهر آران و بیدگل، بخش مرکزی و کویرات با کمک خیران به بهره برداری کامل رسید.

وی استخر زنده یاد سحابی، آموزشگاه شهید جندقیان، سالن ورزشی بانو جندقیان، آموزشگاه ثامن الحجج در یزدل و آموزشگاه برکت ابوزیدآباد را از مهمترین طرح های افتتاحی آموزش و پرورش در مدت کمتر از سه سال بیان کرد.

مدیر آموزش و پرورش آران و بیدگل تاکید کرد: با کمک خیر بزرگوار آقای زارعی هفته آینده طرح بزرگ آموزشگاه شش کلاسه سره در زیربنای هزار متر مربع و با اعتبار ۱۰ میلیارد ریال به بهره برداری می رسد.

وی همچنین از بهره برداری سه طرح بزرگ آموزشی امام رضا (ع) و شبان (۱) و همچنین ارباب رحیم هاشمی تا مهرماه امسال خبر داد و تصریح کرد: این طرح ها هم اکنون بالای ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و با تخصیص کمتر از ۳۰ میلیارد دیگر به بهره برداری کامل می رسد.

معدندار در ادامه از پیشرفت چشمگیر آموزش و پرورش شهرستان در زمینه های مختلف علمی و پرورشی یاد کرد و گفت: کسب ۳۶ رتبه برتر در مسابقات قرآنی استان و کشور و کسب بیش از ۲۰ رتبه استانی در مسابقات فرهنگی هنری بخشی از این پیشرفت هاست.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار