حمایت اسپانسرها از ورزش تیراندازی بسیار کم است

بانوی اصفهانی رشته تپانچه بادی گفت: در تورنمنت‌های مختلف با هزینه‌ شخصی و کمک هیأت تیراندازی شرکت می‌کنیم و اسپانسرها تمایلی به ورود در این رشته و حمایت از تیراندازان از خود نشان نمی‌دهند.

حمایت اسپانسرها از ورزش تیراندازی بسیار کم است

شیدا انتشاری در گفتگو با خبرنگار ایمنا در خصوص فعالیتش در رشته تیراندازی، اظهار کرد: حدود سه سال است که رشته تپانچه بادی ۱۰۰ متر را به صورت حرفه‌ای دنبال می‌کنم و در مسابقات استانی، کشوری و لیگ برتر حضور دارم. سال گذشته مقام چهارم را در لیگ برتر به دست آوردیم.

وی در مورد نحوه آشنایی‌اش با ورزش تیراندازی، گفت: خانوادگی به ورزش تیراندازی علاقه‌مند هستیم. پدرم در این رشته فعالیت دارد و من هم از کودکی با این رشته کم و بیش آشنایی دارم.

انتشاری ادامه داد: متأسفانه اسپانسرها تمایلی به ورود ه رشته تیراندازی ندارند و با هزینه‌های شخصی و کمک‌های هیأت تا کنون در مسابقات شرکت کردیم. تجهیز سالن تیراندازی شهید زرین اصفهان به دستگاه‌های الکترونیکی تحول خوبی در این رشته بود و تیراندازان اصفهانی را برای ادامه این مسیر و دستیابی به اهداف مشتاق‌تر کرد.

بانوی اصفهانی رشته تپانچه بادی اضافه کرد: اکنون اصفهان نیز با در اختیار داشتن سالن استاندارد شهید زرین از لحاظ کیفی با سالن‌های پیشرفته تیراندازی تهران و کشورهای خارجی برابری می‌کند و مسابقات می‌تواند به صورت آنلاین و همزمان با نقاط دیگر برگزار شود و با تیراندازان شهرهای دیگر رقابت کنیم.

وی عنوان کرد: تیراندازی رشته بسیار جذابی است که هر کس وارد این رشته شود سخت می‌تواند از آن دل بکند. تیراندازان شخصیت آرامی دارند چرا که این ورزش باعث تمرکز اعصاب می‌شود.

انتشاری خاطرنشان کرد: همه ورزشکاران هدف نهایی خود را در ورزش المپیک عنوان می‌کنند اما من مسیر رسیدن به المپیک را واقعاً دوست دارم و از رقابت سالم و دوستانه با دیگر ورزشکاران لذت می‌برم.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار