دستگیری 2 سارق داخل خودرو و کشف 400 میلیون ریال اموال سرقتی

دو سارق حرفه‌ای که اقدام به سرقت از داخل خودروی شهروندان می‌کردند در عملیات کارآگاهان پلیس آگاهی استان دستگیر و به سرقت 400 میلیون ریال از اموال مردم اقرار کردند.

دستگیری 2 سارق داخل خودرو و کشف 400 میلیون ریال اموال سرقتی

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از پایگاه خبری پلیس با اعلام خبر دستگیری 2 سارق داخل خودرو و کشف 400 میلیون ریال اموال سرقتی اظهار داشت: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر سرقت از داخل خودروی وی رسیدگی به موضوع در دستور کار کارآگاهان پایگاه جنوب پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان با انجام تحقیقات و استفاده از اقدامات علمی و تخصصی موفق شدند دو نفر از سارقان سابقه‌دار را که در این سرقت دست داشتند شناسایی کرده و با هماهنگی مقام قضائی دستگیر کنند.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان تصریح کرد: سارقان دستگیر شده در تحقیقات به عمل آمده به چندین فقره سرقت داخل خودرو به ارزش 400 میلیون ریال اقرار کردند که در این زمینه پرونده تشکیل و متهمان جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

وی با بیان اینکه سهل‌انگاری مالباختگان در قرار دادن اشیای با ارزش خود در داخل خودرو هنگام ترک آن باعث تحریک سارقان شده است، ابراز داشت: شهروندان برای پیشگیری از بروز این‌گونه سرقت باید وسایل شخصی (کیف، اسناد و مدارک) و اموال با ارزش خود را داخل خودرو، به ویژه روی صندلی و در معرض دید نگذارند و تا حد امکان سعی کنند خودروی خود را در پارکینگ‌های دارای نگهبان پارک کنند.

خسروی در پایان ابراز داشت: در صورت وقوع چنین سرقت‌هایی نیز از شهروندان می‌خواهیم هر چه سریع‌تر با شماره تلفن 110 تماس گرفته و پلیس را در جریان سرقت قرار داده و محل و زمان سرقت را به مأموران پلیس اطلاع دهند و فهرست کامل اموال به سرقت رفته و در صورت وجود، کپی اسناد سرقت شده را به مأموران ارائه کنند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار