کشف مواد مخدر در کامیون حامل بار هندوانه

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان از کشف ۳۰۴ کیلو و ۷۰۰ گرم تریاک و حشیش در عملیات شب گذشته ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی طی بازرسی از کامیون حامل بار هندوانه خبر داد.

کشف مواد مخدر در کامیون حامل بار هندوانه


به گزارش خبرگزاری ایمنا ، سرهنگ جهانگیر کریمی اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با اشرافیت خود بر روی قاچاقچیان فعال در امر حمل و انتقال مواد مخدر طی یک عملیات علمی و تخصصی از ورود یک محموله مواد مخدر از استان های جنوبی به سمت استان مطلع شدند .

وی افزود: در همین راستا شب گذشته ماموران در یکی از محورهای ورودی استان مستقر و خودروی کامیون مورد نظر را شناسایی و متوقف کردند .

این مقام مسئول با بیان اینکه خودروی مذکور حامل بار قانونی هندوانه بود، تصریح کرد: در بازرسی های صورت گرفته تعداد ۱۶ کیسه حاوی ۲۸ بسته به طور تقریبی ۱۰ کیلویی تریاک به وزن ۲۶۵ کیلو و ۲۰۰ گرم و تعداد ۴۰ بسته حشیش به وزن ۳۹ کیلو و ۵۰۰ گرم کشف شد .

سرهنگ کریمی گفت: در این رابطه راننده خودرو که با فریب ماموران قصد داشت این مقدار مواد را با جاسازی حرفه ای به یکی از استان های مرکزی کشور منتقل کند، دستگیر و همراه پرونده تشکیل شده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.


ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار