کلاهبردار تصادف ساختگی دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان از دستگیری سردسته باندی که با ایجاد صحنه سازی و تصادف ساختگی قصد کلاهبرداری از یک شرکت بیمه را داشت خبر داد.

کلاهبردار تصادف ساختگی دستگیر شد

به گزارش ایمنا ، سرهنگ علی پورکاوه اظهار کرد: به دنبال اعلام یک مورد تصادف جرحی در بلوار امام رضا(ع) شهر کاشان بین یک دستگاه خودرو پراید و دو راکب یک دستگاه موتورسیکلت ماموران این فرماندهی به منظور بررسی حادثه به محل اعزام شدند.

وی افزود: ماموران پس از بررسی های تخصصی به موضوع تصادف مشکوک شده و با انجام تحقیقات از مجروحان حادثه پی به صوری بودن تصادف جهت کلاهبرداری و اخذ دیه از شرکت بیمه می برند و در این زمینه راننده خودرو و دو راکب موتورسیکلت را دستگیر و برای تحقیقات بیشتر به کلانتری منتقل می کنند.

سرهنگ پورکاوه در ادامه بیان کرد: در تحقیقات تخصصی به عمل آمده راکبان موتورسیکلت که مجروحان حادثه بودند به تبانی برای کلاهبرداری از شرکت بیمه اعتراف کردند.

اعتراف به کلاهبرداری از شرکت بیمه

وی با بیان اینکه متهمان از سردسته باند ۷۰۰ میلیون ریال سفته برای همکاری در این تبانی دریافت کرده بودند، اظهار داشت: آنها عنوان داشتند که اهل یکی از استان های همجوار کاشان هستند و پس از دریافت سفته ها توسط دو نفر ابتدا با ضربه ای به سر آنها بی هوش و سپس توسط لوله و تبر اقدام به زدن ضربه و شکستگی سرو صورت و دست و پای آنان می کنند و آنها را توسط خودرویی به محل تصادف آورده و با خودرو و موتور سیکلتی که از قبل مهیا گردیده اقدام به صحنه سازی تصادف به صورت صوری و بسیار ماهرانه کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان با بیان اینکه با اقدام هوشمندانه ماموران باند مذکور در عملی کردن نقشه خود ناکام شدند اظهار داشت: با اعترافات مجروحان حادثه ماموران بلافاصله متهم اصلی پرونده را دستگیر و به همراه دو همدست دیگرش جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی دادند.


ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار