اردوی اروپایی به جای رقابت آسیایی

حذف ذوب‌آهن از لیگ قهرمانان آسیا حضور سه بازیکن این تیم در اردوی تیم ملی را در پی داشت.

اردوی اروپایی به جای رقابت آسیایی

به گزارش ایمنا ، در آخرین لیست کارلوس کی‌روش برای شرکت در اردوی اتریش و دیدار دوستانه با مونته‌نگرو نام رشید مظاهری، وحید محمدزاده و احسان پهلوان از ذوب‌آهن و احسان حاج‌صفی از سپاهان هم دیده می‌شود.

حاج‌صفی که یکی کاپیتان‌های تیم ملی است و مظاهری هم به مرور به پای ثابت اردوها بدل شده است. پهلوان که مرتبه پیش برای شرکت در مراسم ازدواجش از کی‌روش مرخصی گرفت به جمع ملی‌پوشان بازگشته و محمدزاده هم که پیشتر سابقه حضور در اردوهای ملی را داشته یک بار دیگر مورد توجه کی‌روش قرار گرفته است اما در این میان دیگر اثری از نام مرتضی تبریزی نیست.

حاج‌صفی و مظاهری که به احتمال فراوان در لیست نهایی بازی با ازبکستان هم حضور خواهند داشت اما محمدزاده و پهلوان ممکن است در ادامه خط بخورند.

سه ملی‌پوش ذوب‌آهن در حالی فرصت همراهی تیم ملی در اردوی اتریش را پیدا کرده‌اند که در صورت صعود این تیم از گروهش امکان حضور در جمع شاگردان کی‌روش را نداشتند زیرا به موازات این اردو دیدارهای رفت و برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا برگزار می‌شود. تنها ملی‌پوش سپاهان هم که به خاطر غیبت این تیم در لیگ قهرمانان امسال از همان ابتدا مشکلی برای حضور در تیم ملی نداشت.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار