در جام ریاست جمهوری آذربایجان با بهترین حریفان دنیا رقابت داشتم

بانوی کاراته‌ی اصفهانی گفت: اولین‌بار بود که در رقابت‌های جام ریاست جمهوری آذربایجان شرکت می کردم و با بهترین‌های کاراته دنیا رقابت کردم.

در جام ریاست جمهوری آذربایجان با بهترین حریفان دنیا رقابت داشتم

سحر شیروانی در گفتگو با خبرنگار ایمنا در خصوص حضورش در مسابقات جام ریاست جمهوری آذربایجان، اظهار کرد: مسابقات جام ریاست جمهوری آذربایجان در رشته کاراته سالی یکبار با حضور ورزشکارانی از کشورهای مختلف برگزار می‌شود.

وی گفت: در رقابت‌های جام ریاست جمهوری آذربایجان که اسفند ماه سال گذشته به میزبانی باکو و با حضور ورزشکارانی از 8 کشور از جمله ترکیه، آذربایجان، ازبکستان، ارمنستان، ایران و ... برگزار شد من به همراه 2 ورزشکار دیگر در وزن 50- کیلوگرم به نمایندگی از کشورمان شرکت کردم و به همراه کاراته‌کایی از ترکیه مقام سوم مشترک را به‌دست آوردم.

شیروانی با اشاره به اینکه اولین تجربه حضور در رقابت‌های جام ریاست جمهوری آذربایجان را داشت، بیان کرد: سطح مسابقات بسیار بالا بود و دارندگان مدال طلای جهانی و برنز کاراته وان امارات در این رقابت‌ها حضور داشتند. این مسابقات حکم انتخابی تیم ملی آذربایجان برای حضور در مسابقات کشورهای اسلامی که به میزبانی آذربایجان برگزار می‌شود را داشت.

بانوی کاراته‌کای اصفهانی با اشاره به این مطلب که با هزینه شخصی و کمک شهرداری اصفهان در مسابقات جام ریاست جمهوری شرکت کرد، در خصوص سوابق خود بیان کرد: سابقه حضور در لیگ برتر با تیمهای سپاهان، ذوب آهن و پتروشیمی بندر امام را دارم. سه دوره در اردوهای تیم ملی کاراته حضور داشتم و فصل گذشته نیز برای تیم دانشگاه آزاد در مسابقات لیگ برتر شرکت کردم.


ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار