ابزار جدید مایکروسافت با قابلیت‌های جدید معرفی شد

ابزار Microsoft Graph که امکان دسترسی توسعه‌دهندگان به سرویس‌های مختلفی همچون آفیس 365، وان درایو، وان نوت و بیشتر را فراهم می‌کند، با قابلیت‌های جدیدی در دسترس توسعه‌دهندگان قرار خواهد گرفت.

ابزار جدید مایکروسافت با قابلیت‌های جدید معرفی شد

به گزارش ایمنا و به گفته مدیران در رویداد مایکروسافت بیلد 2017، حالا رابط‌های کاربردی برنامه نویسی (API) جدیدی به ابزار Microsoft Graphh اضافه شده است که شامل موارد زیر می‌شوند:

به واسطه "Presentation Translator"، امکان استفاده از رابط‌های برنامه نویسی ترجمه مایکروسافت در پاورپوینت میسر شده و کاربران می‌توانند زبان مورد نظر خود یا ترجمه آن در زبان‌های مختلف را به صورت زیرنویس به ارائه‌ خود اضافه کنند.

رابط‌های برنامه نویسی شیرپوینت (SharePoint)، وان نوت و پلنر دیتا (Planner Data) حالا به صورت کلی در دسترس عموم قرار دارند و این یعنی توسعه‌دهندگان می‌توانند از آنها در تولید اپلیکیشن ها و سرویس‌های خود استفاده کنند.

رابط‌های جدید "Insights" با استفاده از ارتباط میان اسناد و کاربران، امکان ساخت فرآیندهای هوشمندتری را برای توسعه‌دهندگان فراهم خواهند کرد.

گسترش کتابخانه وب‌هوک‌ها (Webhook) توسط مایکروسافت به منظور اضافه کردن تغییرات گروه و کاربر

علاوه بر این موارد، "Delta queries" با فراهم کردن دسترسی لیست تغییرات انواع داده‌ها، به توسعه‌دهندگان در ساخت اپلیکیشن های یک‌پارچه و قدرتمند کمک خواهد کرد. در نهایت، داده های سفارشی (Custom Data) نیز امکان گسترش مولفه‌های پایه‌ای ابزار Microsoft Graph همچون کاربران، مخاطبان و بیشتر را به منظور ثبت اطلاعات حیاتی فراهم خواهد کرد.


ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار