نقش زنان در جامعه بنیادین و غیر قابل انکار است

نماینده مردم شهرستان مبارکه در مجلس شورای اسلامی گفت:نقش زنان و دختران بعنوان نیمی از جمعیت کشور در جامعه اسلامی بنیادین و غیر قابل انکار است.

نقش زنان در جامعه بنیادین و غیر قابل انکار است

ایمنا،نماینده مردم شهرستان مبارکه در مجلس شورای اسلامی گفت:نقش زنان و دختران بعنوان نیمی از جمعیت کشور در جامعه اسلامی بنیادین و غیر قابل انکار است.
زهرا سعیدی در آیین افتتاح ۹ پروژه عمرانی خدماتی در شهر مبارکه اظهار داشت: مراسم امروز متعلق به زنان و دختران بعنوان قشر مظلوم جامعه است.
وی ادامه داد: بعد از گذشت چهار دهه از انقلاب اسلامی وقت آن رسیده که در رابطه با نقش آفرینی این قشر از جامعه در عرصه های مختلف سیاسی، اجتماعی و اقتصادی بازنگری شود.
نماینده مردم مبارکه با اشاره به اینکه بعد از ابلاغ سیاست های مقام معظم رهبری در خصوص خانواده تلاش کردیم تا در برنامه ششم همه این موارد را مد نظر قرار دهیم، اظهار کرد: نمایندگان مجلس در طول برنامه ششم در جهت حفظ جایگاه و ارتقای این قشر از جامعه تلاش کردند.
نماینده مردم شهرستان مبارکه در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: امکانات امروز جامعه برای زنان و جوانان اندک است و در شان این قشر نیست.
وی با قدردانی از خدمات صادقانه شهرداری و شورای اسلامی شهر مبارکه افزود: شالوده دین ما بر خدمتگذاری به مردم نهاده شده است.
سعیدی با اشاره به اهمیت حضور مردم در انتخابات ۲۹ اردیبهشت ماه گفت: مردم با حضور حداکثری در پای صندوق های رای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا حماسه سیاسی بی نظیر خلق کنند.
وی خاطرنشان کرد: مردم با حضور پرشور و نشاط در انتخابات باعث یاس و ناامیدی دشمنان شوند.
نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی در ادامه با تبریک به سربازان گمنام امام زمان(عج) به مناسبت روز ولادت حضرت ولی عصر(عج) و روز سرباز گمنام یادآور شد: به برکت ایثار و از خود گذشتگی سربازان گمنام امروز کشور ما در امنیت و آرامش کامل به سر می برد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار