دور جدید سفر از اصفهان به استانبول آغاز می‌شود

از روز چهارم خردادماه، دور جدید سفرهای ویژه آژانس «طاووس گشت» به مقصد استانبول آغاز خواهد شد

دور جدید سفر از اصفهان به استانبول آغاز می‌شود
اصفهان‌امروز: از روز چهارم خردادماه، دور جدید سفرهای ویژه آژانس «طاووس گشت» به مقصد استانبول آغاز خواهد شد. بر اساس قرارداد آژانس طاووس گشت و هواپیمایی ترکیه، بخشی از ظرفیت پروازهای روزانه ترکیش ایرلاین به مقصد استانبول، در قالب چارتر توسط این آژانس به بازار گردشگری اصفهان عرضه خواهد شد. طاووس گشت توانسته فضایی فراهم کند که در آن مسافران با قیمتی ارزان‌تر و شرایط بهتر به ترکیه سفر کنند. همچنین با بهره‌گیری از پروازهای با کیفیت ترکیه از مبدأ فرودگاه اصفهان، افزون بر راحتی مسافر، مشکلات سفر به تهران برای پرواز به ترکیه حذف خواهد شد و در وقت و هزینه صرفه‌جویی شده و سفری راحت‌تر و به‌یادماندنی‌تر قابل‌برنامه‌ریزی خواهد بود. در سیستم فروش چارتری طاووس گشت می‌توان بلیت‌های یک‌طرفه تهیه کرد تا اگر مسافری قصد اقامت بیشتری در ترکیه دارد، بتواند از این امکان بهره‌مند شود. با این طرح دیگر مسافر محدود به تعداد شب نیست و می‌تواند بین یک شب تا یک ماه از خدمات تور نیز استفاده کند. خدمات فروش بلیت‌های چارتری به مقصد استانبول در حال حاضر جزو خدمات صورت انحصاری طاووس گشت قرار دارد.


خدمات رنگارنگ با سابقه 15 ساله
آژانس طاووس گشت با سابقه 15 ساله و با 30 پرسنل متخصص و با تجربه در زمینه تورهای مسافرتی و گردشگری فعال است. این آژانس با ایرلاین‌های گوناگون داخلی و خارجی همکاری دارد. طاووس گشت با سازمان‌ها و نهادهای گوناگونی همچون سازمان نظام پزشکی، فولاد مبارکه اصفهان و ارگان‌های دیگر قرارداد دارد و تسهیلات گوناگونی برای آنها در زمینه حمل‌ونقل هوایی و تورهای گردشگری مختلف ایجاد کرده است. از خدماتی که آژانس هواپیمایی طاووس گشت ارائه می‌کند، تورهای بلغارستان و روسیه است. در این راستا موارد مختلف و مشکلاتی که بر سر راه مسافران قرار داشته را تا حد زیادی رفع کرده که از جمله آنها بحث ویزا، انگشت‌نگاری و مصاحبه برای برخی مقاصد بوده است. آژانس طاووس گشت با هماهنگی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری و سفارت بلغارستان توانسته انگشت‌نگاری ویزای بلغارستان را در اصفهان انجام دهد تا مسافران مجبور نباشند که برای انگشت‌نگاری به تهران بروند، همچنین همکاری مناسب طاووس گشت با سفارت روسیه و اخذ قیمت‌های مناسب برای تورها و سفرها به این کشور از جمله دستاوردهای مهم به شمار می‌رود. به دلیل تضمین‌ها و اعتمادی که میان طاووس گشت و سفارت روسیه برقرار شده است سایر مشکلات ویزایی در این زمینه هم تا اندازه زیادی رفع و موجب شده تا سفری راحت و مطمئن برای مسافران برای تورهای روسیه رقم بخورد.


طرح‌های خلاقانه و جدید
قرارداد طاووس گشت با ترکیش ایرلاین سبب شده هزینه‌های ریالی و زمانی مسافران کاهش یابد. پیش از این بخشی از وقت مسافران به دلیل رفت‌وبرگشت به تهران از بین می‌رفت. علاوه بر این بیشتر پروازها در شب انجام می‌شود و با این طرح خطرات بین‌راهی که از اصفهان به تهران برای رفت ‌و برگشت انجام می‌گرفت نیز کم می‌شود. مسیر استانبول هم از لحاظ تفریحی، تجاری و تاریخی همواره جذاب بوده است، این طرح موجب می‌شود تا سفر به استانبول راحت‌تر شود. طاووس گشت غیر از مسیر استانبول با استفاده از تورهای ترکیبی همچون استانبول ـ کوش آداسی یا استانبول ـ مارماریس، گزینه‌های دیگری پیش روی شهروندان اصفهان قرار می‌دهد. تجار و بازرگانانی که به مسیر ترکیه در رفت و آمد هستند از جمله گروه‌هایی هستند که با توجه به اهمیت استفاده بهینه از زمان، می‌توانند از خدمات طاووس گشت بهره‌مند شوند.

یک اتفاق ویژه در چهارم خردادماه
طرح طاووس گشت از چهارم خردادماه آغاز می‌شود و این قرارداد به مدت یک سال با ترکیش ایرلاین ادامه دارد. در پایان یک سال نیز این طرح قابل تمدید است و اکنون این طرح به صورت انحصاری در اختیار طاووس گشت قرار دارد. علاوه بر طرح‌هایی که طاووس گشت داشته از لحاظ فنی نیز توانسته در کار خود خلاقیت‌هایی داشته باشد. 160 آژانس با طاووس گشت در ارتباط هستند و با استفاده از شرایط مناسب فنی که این آژانس ایجاد کرده سایر فعالان بازار گردشگری نیز از سیستم آنلاین آن برای خرید بلیت و تورهای مسافرتی استفاده می‌کنند.
ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار