اجرای «خرده جنایت های زن و شوهری» در دانشگاه اصفهان

نمایش «خرده جنایت های زن و شوهری» به نویسندگی اریک امانوئل اشمیت و کارگردانی کاوه کاکایی از ۲۳ تا ۲۷ اردیبهشت ماه در تالار آوینی دانشگاه اصفهان روی صحنه می رود.

اجرای «خرده جنایت های زن و شوهری» در دانشگاه اصفهان

کارگردان این نمایش در گفتگو با ایمنا در خصوص جزییات آن گفت: داستان «خرده جنایت های زن و شوهری» از جایی شروع می شود که شخصیت مرد پس از حادثه ای عجیب حافظۀ خود را ازدست می دهد و حتی همسرش را که ۱۵ سال با او زندگی کرده به خاطر نمی آورد. همسر او نیز تلاش می کند تا به گونۀ دلخواه حافظۀ او را برگرداند و وقتی نا امید می شود تصمیم می گیرد زندگیشان را به گونه ای دیگر ترسیم کند و در این میان گره های مختلفی پیش می آید که تماشاگر را میخکوب می کند.

کاوه کاکایی تصریح کرد: این نمایشنامه یکی از بزرگترین و قوی ترین نمایشنامه های دنیاست که تا کنون به بسیاری از زبان ها ترجمه شده و در کشورهای مختلفی نیز اجرا شده است.

وی افزود: در این نمایش محسن ترک و یاسمن مغادی ایفای نقش می کنند و نسرین نبی نیز به عنوان منشی صحنه یاریگر ماست. عکاسی نمایش را نیز فریبا احمدی زاده برعهده دارد.

علاقمندان برای دیدن این نمایش می توانند با تهیۀ بلیط از سایت پارتاک تیکت، از تاریخ ۲۳ تا ۲۷ اردیبهشت ماه، روزهای زوج رأس ساعت ۱۲ تا ۱۴ و روزهای فرد از ساعت ۱۶ تا ۱۸ به تالار شهید آوینی دانشگاه اصفهان مراجعه کنند.


ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار