بیانیه دکترعلی راعی، نامزد پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر اصفهان

دکترعلی راعی نامزد پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر اصفهان که در دقیقه 90 توسط هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات تایید شد با انتشار بیانیه ای به شرح ذیل به نفع لیست واحد اصلاح طلبان (شهر امید ) انصراف داد.

بیانیه دکترعلی راعی، نامزد پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر اصفهان

دکترعلی راعی نامزد پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر اصفهان که در دقیقه 90 توسط هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات تایید شد با انتشار بیانیه ای به شرح ذیل به نفع لیست واحد اصلاح طلبان (شهر امید ) انصراف داد. در این بیانیه آمده است:

باسمه تعالی
یا صاحب الزمان (عج) در ظهورت شتاب کن / خوبان همه رفتند پا در رکاب کن

مردم شریف و بزرگوار اصفهان، همراهان وعلاقمندان به جریان اصلاح طلبی در اصفهان
سلام علیکم
احتراما با عرض تبریک میلاد با سعادت منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود (عج) با عنایت به اینکه صلاحیت اینجانب علی راعی با کد نامزدی ۱۸۹۶ در دقیقه 90 در شب 21 اردیبهشت ماه مورد تایید هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا قرار گرفت و این به معنی فرصت سوزی و گرفتن زمان برای برنامه ریزی و هماهنگی های لازم و جاماندن از لیست اصلاح طلبان که البته در این زمینه مطالبی هست که اکنون مجال طرح آن نیست و انشاا... در فرصت مناسبی بیان خواهم نمود.
بنده طی روز گذشته مشورت های بسیاری با بزرگان و صاحب نظران اندیشه داشتم که با توجه به بستن لیست ها چه تصمیمی بگیرم.
1- مستقل وارد صحنه انتخابات شوراها شوم که شاید خودخواهی باشد.
2- عزیزانی که دعوت در لیست های دیگر نمودند را همراهی کنم که این هم به معنی انشقاق و نادیده گرفتن 40 سال سابقه مبارزاتی و اصلاح طلبی و شکست اصلاح طلبان است.
3- تلاش برای ایجاد لیست واحد اصلاح طلبان و کمک به پیروزی این جریان.
بنابراین با توجه به اینکه معتقدم رقابت در این انتخابات رقابت برای خدمت است نه قدرت و از سویی وجود لیست های متعدد از جریان اصلاح طلبی را زمینه ای برای شکست این جریان در انتخابات می دانم.در این شرایط حساس که بیش از 14 سال است شهرداری اصفهان در تصرف اصول گرایان است و برای باز پس گیری ان در این دوره از انتخابات دست کمی از انتخابات ریاست جمهوری برای مردم اصفهان ندارد چرا که در انتخابات ریاست جمهوری کلیه شئون حاکمیت کشور رقم می خورد و در انتخابات شورا کلیه شئون تصدی گری و حاکمیتی محلی برای اصفهان ، لذا پیشنهاد می کنم از همه نامزدهای اصلاح طلبی که تحت عنوان جریان اصلاحات در قالب ائتلاف های مختلف در انتخابات شوراها حضور دارند هرچه سریعتربا تشکیل جلسه ویژه مشترک و با تبادل نظر بر روی شاخص های شرایط احراز نمایندگی مردم در شوراها به یک لیست واحد برسند و همه از آن لیست واحد حمایت کنند در غیر اینصورت با توجه به حضور منسجم جریان اصول گرا و تمامیت خواه دستیابی به کرسی های شورای شهر توسط اصلاح طلبان دور از ذهن خواهد بود و این تیشه ای است که مدعیان جریان اصلاح طلبی به ریشه این جریان خواهند زد.البته بحث در این خصوص بسیار است و آنجاست که خلا فقیه عالیقدر آیت ا... طاهری (ره) به خوبی احساس می شود.
اینجانب بعنوان شخصی که شاید بیش از همه نامزدهای جریان اصلاح طلبی سابقه فعالیت در این جریان و پرداخت هزینه های اصلاحات را دارم به نفع جبهه اصلاحات لیست "شهر امید"از ادامه حضور در عرصه انتخابات شوراها اعلام انصراف می نمایم و از عزیزان در شورای هماهنگی اصلاح طلبان مجدد تضاضا دارم که دست از سهم خواهی حزبی، گروهی و شخصی بردارند چرا که این روش در تضاد با منش اصلاح طلبی است تا انشاا... با ارائه یک لیست واحد قوی ، توانمند و شناخته شده امکان کسب کرسی های شورای اسلامی شهر اصفهان را فراهم آورند.

به امید موفقیت
علی راعی
کاندیدای پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر اصفهان

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار