شبی با تُنبک‌نوازان در ویژه برنامه "دلنوازان"

برنامه "دلنوازان" ویژه اهالی موسیقی از سوی دفتر تخصصی موسیقی سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان برنامه ریزی شده که به صورت ماهانه برگزار می شود.

شبی با تُنبک‌نوازان در ویژه برنامه "دلنوازان"

به گزارش ایمنا، رییس هنرسرای خورشید با بیان این مطلب گفت: برنامه دلنوازان به صورت ماهانه و به منظور حمایت و کشف استعدادهای موسیقی برنامه ریزی شده است.
منصور قربانی اظهار داشت: دفتر تخصصی موسیقی سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان با برگزاری برنامه دلنوازان، هر ماه به معرفی یک ساز با هدف آشنایی گوش شنونده با تک نوازی‌ها و یا صدای خواننده می پردازد.
وی افزود: هنرسرای خورشید در ششمین برنامه از دلنوازان به مدت دو شب میزبان تُنبک‌نوازان است که در این برنامه پژوهش استاد اکبر یاوریان در خصوص تُنبک‌نوازی در قالب کتابچه به مخاطبین ارائه می شود.
وی تصریح کرد: این برنامه همراه با کارگاه آموزشی با محوریت بررسی شیوه تنبک نوازی قدیم در ایران با حضور استاد جمشید محبی، 25 اردیبهشت ماه برگزار می شود.
رییس هنرسرای خورشید ادامه داد: شبی با تُنبک‌نوازان، 24 و 25 اردیبهشت‌ماه ساعت 20:30 در محل هنرسرای خورشید واقع در خیابان کاوه، پل شهید چمران، جنب شهرداری منطقه 7 برگزار خواهد شد.
قربانی خاطرنشان کرد: کارگاه آموزشی این برنامه از ساعت 17 برگزار می شود./

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار