اجرای 20 طرح عمرانی در روستاهای بخش مرکزی اردستان

بخشدار مرکزی اردستان گفت: در طول سه سال و نیم خدمت دولت تدبیر و امید 20 طرح عمرانی در روستاهای بخش مرکزی این شهرستان اجرا شده است.

اجرای 20 طرح عمرانی در روستاهای بخش مرکزی اردستان

ایرنا،بخشدار مرکزی اردستان گفت: در طول سه سال و نیم خدمت دولت تدبیر و امید 20 طرح عمرانی در روستاهای بخش مرکزی این شهرستان اجرا شده است.
مهرداد باقری رافزود: هزینه اجرای این طرح ها بالغ بر 70 میلیارد ریال از محل اعتبارات دولتی بوده است.
وی اجرای بیش از 150هزار متر مربع آسفالت معابر روستایی، جدول گذاری، کانیو، بلوک فرش و سنگ فرش معابر به متراژ بیش از 30 هزار متر مربع و زیرسازی کوچه های روستایی به میزان 100هزار متر مربع با هزینه بالغ بر 44 میلیارد ریال را از جمله طرح های اجرا شده اعلام کرد.
بخشدار مرکزی اردستان گفت: احداث 3 ساختمان دهیاری در روستاهای رحمت آباد، سرابه، باقرآباد و تکمیل ساختمان دهیاری کهنگ و نصب تیر برق سیمانی در اکثر ورودی ها و داخل معابر روستایی با هزینه ای بالغ بر سه و نیم میلیارد ریال اجرا شده است.
باقری هم چنین از احداث میدان امام علی (ع) روستای موغار، احداث سالن چند منظوره و مجموعه تفریحی - فرهنگی روستای خوش آباد نیز خبر داد.
وی گفت: احداث پارک روستای نیسیان، ساخت زمین ورزشی و چمن مصنوعی روستای کچومثقال، زمین ورزشی روستای هندوآباد، آزاد سازی میدان اصلی روستای نیسیان، بهسازی استخر و میدان روستای کچومثقال جمعا با اعتباری بالغ بر هفت و نیم میلیارد ریال اجرا شده است.
بخشدار مرکزی اردستان افزود: ساماندهی گلزار شهدا، ساخت خانه عالم، تسطیح و احداث پارکینگ در کنار مصلی ها، رنگ آمیزی جدول ها، احداث پارک کودک، خرید وسایل و تجهیزات پارکی، لایروبی قنات ها، ساخت و نصب تابلو و کد پستی و علامت های راهنمایی و رانندگی از دیگر اقدام های صورت گرفته شده است.
باقری خاطرنشان کرد: علاوه بر مجموعه فعالیت های عمرانی ذکر شده بیش از 15 میلیارد ریال در زمینه های خدماتی در طول سه سال و نیم گذشته در روستاهای بخش مرکزی هزینه شده است.
وی فعالیت های خدماتی را شامل بهبود توسعه سیستم مدیریت پسماند در مناطق روستایی شهرستان ذکر کرد افزود: سه دستگاه نیسان کمپرس به ارزش یک میلیارد ریال نیز توسط دولت به روستاها اختصاص داده شده است.
بخشدار مرکزی اردستان خاطر نشان کرد: تعمیر و نگهداری مراکز عمومی، لوله گذاری و ترمیم جوی های عمومی و کشاورزی، تعویض و نصب سطل های زباله، درختکاری در معابر عمومی، صدور پروانه های ساختمانی و دادن مجوز جهت گرفتن انشعاب های آب، برق و گاز از دیگر اقدام های انجام شده است.
باقری همکاری و تعامل با شبکه بهداشت و درمان در ارتباط با تهیه سم و مبارزه با پشه سالک وحشرات موزی و تعامل با ارگان های مختلف در خصوص تسهیل در امور روستاییان را از جمله خدمت های ارائه شده به مردم روستاها ذکر کرد.
وی از اختصاص یک دستگاه بیل بکهو به ارزش بیش از یک میلیارد ریال جهت تسهیل در فعالیت های عمرانی به بخش مرکزی خبر داد.
بخشدار مرکزی اردستان افزود: علاوه بر فعالیت های ذکر شده توسط دهیاری ها، شورای بخش مرکزی و بخشداری، فعالیت هایی نیز توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، جهاد کشاورزی، اداره برق، اداره آب روستایی و منطقه ای، شبکه بهداشت و درمان و کمیته امداد امام خمینی (ره) در جهت خدمت به مردم روستاها انجام شده که نسبت به سال های گذشته بی سابقه بوده است.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار