بصیرت لازمه شناخت خط فکری و میزان ولایتمداری است

رئیس هیئت نظارت برانتخابات شورای اسلامی شهرستان لنجان گفت: باید توجه داشت که بصیرت لازمه شناخت خط فکری و میزان ولایتمداری و سنجش تعهد نامزد ها برای اداره امور جامعه است و از این جهت نباید چشم بسته و با یک ذهن خاموش پای صندوق های رای حاضر شویم.

بصیرت لازمه شناخت خط فکری و میزان ولایتمداری است

حجت الاسلام محمد علی کریمی اظهار کرد: انتخابات را باید مهم‌ترین و حساس‌ترین اتفاق سیاسی سال ۹۶ کشور دانست که چشم بسیاری از کشورهای جهان به این رویداد بزرگ دوخته‌شده است.

وی افزود: باید توجه داشت که دوستان و دشمنان انقلاب اسلامی منتظر هستند تا ببینند که ملت ایران به چه میزان در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا شرکت می‌کنند و چه کسانی را برای نمایندگی دو مهم برمی‌گزینند.

رئیس هیئت نظارت برانتخابات شورای اسلامی شهرستان لنجان تصریح کرد: از این جهت باید توجه داشت که دشمن تلاش دارد تا در آستانه برگزاری انتخابات، ملت ایران را از انتخاب درست و صحیح بازدارد اما در طرف مقابل دوستداران انقلاب اسلامی در کشورهای مختلف جهان منتظر خلق حماسه دیگری از ملت ایران هستند لذا باید گفت انتخابات ریاست جمهوری از اهمیت دوچندانی برخوردار است که باید مورد توجه قرار گیرد.

بصیرت لازمه شناخت خط فکری و میزان ولایتمداری

وی ادامه داد: باید توجه داشت که بصیرت لازمه شناخت خط فکری و میزان ولایتمداری و سنجش تعهد نامزد ها برای اداره امور جامعه است و از این جهت نباید چشم بسته و با یک ذهن خاموش پای صندوق های رای حاضر شویم.

کریمی اضافه کرد: دشمنان انقلاب با خدعه و نیرنگ سعی می کنند در انتخابات تفرقه افکنی و شایعه سازی کنند ولی آنها باید بدانند هر کس که مردم او را انتخاب کند مورد تایید رهبری و نظام هم خواهد بود.

وی عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب همواره در همه‌ی ادوار انتخابات یکی از پایه‌های تحلیل خود در انتخابات پیش رو را به بررسی برنامه و نقشه‌ی دشمنان در انتخابات اختصاص داده‌اند، بنابراین یکی از محورهایی که می‌تواند از سوی نیروهای مؤمن انقلابی برای فهم دغدغه‌ی رهبری برای انتخابات اردیبهشت ماه امسال مورد ارزیابی قرار گیرد، بررسی تطبیقی سخنان ایشان درباره‌ی نقشه‌ی دشمن در انتخابات سال ۹۶ با ادوار گذشته است .

دشمنان انقلاب با خدعه و نیرنگ سعی می کنند در انتخابات تفرقه افکنی و شایعه سازی کنند

رئیس هیئت نظارت برانتخابات شورای اسلامی شهرستان لنجان بیان کرد: رهبر معظم انقلاب امام خامنه ای (مدظله العالی) همانند همه‌ی مصلحان اجتماعی تاریخ و بر اساس روش همه‌ی انبیاء و اوصیا الهی برای درک بهتر این خطر توسط مردم، آینده‌ی خطرناک تحقق این برنامه‌ی دشمن را نیز به وضوح تصویر می‌کنند لذا باید منویات ایشان به درستی مورد توجه قرار گیرد.

وی أین عمّار مقام معظم رهبری را همانند هل من ناصر امام حسین(ع) توصیف کرد و گفت: ندای أین عمّار مقام معظم رهبری تنها به مقطع سال ۸۸ مربوط نمی شود و باید به این مهم توجه داشت که در آن زمان کارد به استخوان رسید که این ندا با عمق خودش شنیده شد لذا باید هوشیار بود تا دیگر شاهد شنیدن أین عمّار مقام معظم رهبری نباشیم.

کریمی خاطرنشان کرد: مردم تاکنون با انقلاب همراهی خوبی داشتند و در این انتخابات نیز حضور پرشکوهی خواهند داشت و همین بصیرت و آگاهی است که فتنه ها را دفع و دشمنان را مأیوس خواهد کرد .

ندای أین عمّار مقام معظم رهبری همانند هل من ناصر امام حسین(ع) بود

وی در ادامه با اشاره اهمیت رعایت اخلاق سیاسی در شرایط کنونی جامعه تصریح کرد: در فضا و شرایط کنونی نیازمند رعایت اخلاق در همه سطوح جامعه، بخصوص در صحنه مبارزات انتخاباتی هستیم لذا باید توجه داشت که توصیه اکید امام راحل بر رعایت ارزشهای اخلاقی در همه شرایط، بخصوص در زمان تبلیغات انتخاباتی بود و ما باید نگهبان این اندیشه باشیم .
رئیس هیئت نظارت برانتخابات شورای اسلامی شهرستان لنجان اضافه کرد: با عنایت به ارزشهای اخلاقی و اسلامی مد نظر امام خمینی(ره)، شایسته است که این توصیه امام را که توصیه مقام معظم رهبری نیز هست، در همه شئون جامعه بخصوص در حوزه سیاست بکار ببندیم؛ چراکه از منظر امام اخلاق اسلامی نیز سیاست است .

وی با اشاره به لزوم رعایت اخلاق انتخاباتی در انتخابات پیش رو، یاداور شد: اخلاق انتخاباتی از عناصری است که هم شامل کاندیداها، ستادهای انتخاباتی، و هم آحاد مردم می‌شود که داشتن صداقت از گزینه‌های اصلی در اخلاق انتخاباتی است.

کریمی ادامه داد: کاندیداهای انتخاباتی شهر وروستا باید پیروان و حامیان واقعی ولایت مطلقه امر، مقام معظم رهبری، حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) باشند و در ارائه اهداف و برنامه ها تبعیت کامل از رهبری را به عنوان مسیر صحیح معرفی کنند و از سوی دیگر مردم که طعم شیرین پیروی از ولایت را در برهه های حساس و سرنوشت ساز تاریخی چشیده اند نیز به کاندیداهایی رای دهند که مطیع محض ولایت مطلقه فقیه باشند و در ضمن صاحب برنامه های خلاقانه و مبتکرانه برای پیشرفت شهرها و روستاهای کشور بر اساس الگوی توسعه اسلامی_ایرانی باشند.

تشکیل کمیته رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در شهرستان لنجان

وی در ادامه با اشاره به اینکه نظارت دقیقی بر تبلیغات کاندیداهای انتخاباتی شوراهای اسلامی شهر و روستای شهرستان لنجان و تخلفات انتخاباتی وجود دارد، عنوان کرد: کمیته رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در شهرستان لنجان با حضور رئیس دادگستری، اداره اطلاعات، نیروی انتظامی، هیئت نظارت برانتخابات شورای اسلامی شهرستان، هیئت نظارت شورای نگهبان و اداره ارشاد تشکیل شده و تخلفات صورت گرفته در تبلیغات کاندیداهای انتخاباتی شوراهای اسلامی شهر و روستای شهرستان لنجان در این کمسیون مورد بررسی قرار می گیرند و با متخلفان طبق قانون رفتار خواهد شد.

رئیس هیئت نظارت برانتخابات شورای اسلامی شهرستان لنجان بیان کرد: برگزاری یک انتخابات سالم بر پایه اصول اخلاقی در گرو رعایت اخلاق انتخاباتی از طرف تمامی نامزدها و هواداران آنان است زیرا اگر انتخابات اخلاقی نباشد نمی توان امیدوار بود که جامعه به طرف کمال حرکت کند و در مسیر هنجارهای اجتماعی و اخلاقی گام بردارد .

وی تاکید کرد: برای فراهم شدن رقابتی قانونمند و پرشور در انتخابات ۲۹ اردیبهشت ماه جاری، نامزدهای انتخاباتی به هواداران و ستادهای انتخاباتی برای جلوگیری از ارتکاب تخلف های انتخاباتی تذکرهای لازم را گوشزد کنند چراکه مسئولیت تخلفات هواداران در این ایام نیز بر عهده نامزدهای انتخاباتی شوراهای اسلامی شهر و روستای شهرستان لنجان است.

فعالیت ۲۵۰ نفر ناظر و سرناظر در انتخابات شهرستان لنجان

کریمی با اشاره به فعالیت ۲۵۰ نفر ناظر و سرناظر در انتخابات شهرستان لنجان، گفت: آشنایی با قانون انتخابات، تیزهوشی و حرفه ای بودن اساس فعالیت ناظران انتخابات است لذا ناظران در روز انتخابات روند انتخابات را دقیق تحت نظارت خواهند داشت تا شاهد برگزاری انتخابات سالم و با شکوه باشیم.

وی متذکر شد: هیئت نظارت شهرستان لنجان در این دوره از انتخابات با جدیت تمام پیگیر تخلفات انتخاباتی است و در روز انتخابات در صورت بروز تخلفات به صورت سازماندهی شده در یک یا هر چند شعبه از شهرهای شهرستان هیئت نظارت هیچ ابایی از ابطال یک شعبه و یا چند شعبه و یا در صورت بروز تخلف در سطح وسیع در شهرستان رخ دهد هیچ ابایی از ابطال کل انتخابات ندارد چراکه انتخابات امسال به علت حضور و آرایش جبهه های سیاسی مختلف دارای پیچیدگی های خاصی است که نیازمند نظارت حرفه ای و دقیق است

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار