رعایت بی طرفی و امانت داری مدنظر عوامل انتخابات باشد

فرماندار آران و بیدگل با اشاره به نقش مهم هیات اجرایی،نظارت و بازرسی در انتخابات به تعامل بین و پایبندی به قانون در برگزاری انتخابات، گفت: رعایت بی طرفی و امانت داری مدنظر باشد.

رعایت بی طرفی و امانت داری مدنظر عوامل انتخابات باشد

به گزارش مهر، ابوالفضل معینی نژاد ظهر دوشنبه، در جلسه مشترک اعضای هیات اجرایی، نظارت و بازرسی در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شهر و روستای شهرستان آران و بیدگل با بیان آخرین وضعیت روز شمار انتخابات و اقدامات انجام شده شرایط شهرستان برای برگزاری انتخابات سالم و پر شور را مهیا دانست و اظهار داشت: تمامی مجریان انتخابات با اجرای کامل قانون، رعایت اخلاق اسلامی را نیز مد نظر داشته باشند.

رئیس هیات اجرایی انتخابات شهرستان آران و بیدگل با تاکید بر برخورد با هر گونه تخلف انتخاباتی افزود: رعایت قانون، اخلاق و نیز عدم اعتماد به افراد سودجو و فرصت طلب در ایام انتخابات توسط ستادهای انتخاباتی ضروری بوده و باهرگونه تخلفی بر اساس قانون رفتار خواهد شد.

فرماندار آران و بیدگل کار هیأت اجرایی را بسیار مهم و حساس خواند و گفت: در این فرصت باقی مانده تا انتخابات سعی شود شعب اخذ رای توسط هیات های اجرائی بررسی شده تا نواقص آنها اصلاح و تجهیزات مورد نیاز شعب آماده شود.

وی با اشاره به انتخابات الکترونیکی شورای شهر آران و بیدگل ابراز داشت: عوامل آموزش دیده در اجرای مانور انتخابات الکترونیک به منظور آشنایی شهروندان با روند رای گیری با صندوق های الکترونیکی اخذ رای در چند نقطه پرتردد شهر استقرار یافته و به راهنمایی شهروندان می پردازند.

گفتنی است در پایان این جلسه روند اخذ رای به صورت الکترونیکی برای حاضرین در جلسه توسط کمیته فناوری انتخابات شهرستان ارائه شد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار