"نهنگ‌عنبر ۲" رکوردار فروش در سینماهای اصفهان

مدیر امور سینمایی حوزه هنری اصفهان گفت: در میان اکران دور دوم فیلم‌های نوروزی در سینماهای اصفهان، نهنگ عنبر ۲ رکوردار بیشترین فروش در اصفهان شد.

"نهنگ‌عنبر ۲" رکوردار فروش در سینماهای اصفهان

مصطفی حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان با اشاره به آغاز اکران دور دوم فیلم‌های نورزی در سینماهای اصفهان اظهار داشت: پردیس سینمایی چهارباغ از چهارشنبه هفته گذشته در سالن نقش جهان خود فیلم "نهنگ عنبر2"، در سالن چهلستون "آشوب"، در سالن چهارسوق "نقطه کور" و در سالن شیخ بهایی فیلم "ویلایی ها" را نمایش گذاشته است.
وی افزود: در میان اکران دور دوم فیلم‌های نوروزی در سینماهای اصفهان، نهنگ عنبر 2 رکوردار بیشترین فروش در اصفهان شد، این فیلم در حال حاضر بعد از "گشت ارشاد 2" در صدر پرفروش‌ترین فیلم‌های به اکران درآمده در سینماهای استان قرار دارد.
مدیر امور سینمایی حوزه هنری اصفهان با بیان اینکه در حال حاضر فیلم "تیک‎آف" آخرین ساخته احسان عبدی‌پور در سینما سپاهان اکران شده است، افزود: اکران فیلم "برادرم خسرو" از سوی گروه سینمایی ساحل اواخر اردیبهشت ماه و پس از پایان اکران "گشت ارشاد 2" به نمایش در می‌آید.
وی درباره افزایش بهای بلیط سینما بیان کرد: پس از افزایش قیمتی که در پایان سال گذشته انجام شد، دیگر هیچ افزایش قیمتی در بهای بلیط سینماها نداشتیم و اکنون بهای هر سانس 8 هزار تومان است

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار