به‌کارگیری ۲۸۰۰۰ مأمور انتظامی استان اصفهان در انتخابات

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: همه تمهیدات لازم برای برگزاری انتخاباتی امن و سالم با همه توان مجموعه عوامل انتظامی استان اصفهان اندیشیده شده است.

به‌کارگیری ۲۸۰۰۰ مأمور انتظامی استان اصفهان در انتخابات

سرهنگ حسین حسین زاده درگفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان اظهار داشت: حدود 14 هزار نفر از عوامل انتظامی استان امنیت برگزاری انتخابات را به صورت مستقیم با حضور در شعب اخذ رأی رصد و کنترل می‌کنند.
وی با بیان اینکه 14 هزار نفر از نیروهای پلیس هم برای برقراری نظم و امنیت عمومی در روز انتخابات دراستان به‌کارگیری می‌شوند، افزود: این نیروها آموزش‌های لازم را در این زمینه فرا گرفته‌اند و تجهیزات مناسب در اختیار آنان قرار داده شده است.
جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان با اشاره به اینکه به مناسبت هفته انتخابات شاهد تجمع‌های مردمی هواداران و اعضای ستادهای نامزدهای انتخاباتی در خیابان‌ها بوده‌ایم، خاطرنشان کرد: در مواردی به دلیل شور انتخاباتی در شهر بی‌نظمی یا تخلفاتی اتفاق افتاده که با تذکر پلیس بلافاصله برطرف شده است.
سرهنگ حسین زاده نیروی انتظامی را محور اصلی برقراری امنیت در انتخابات پیش‌رو دانست و بیان کرد: هماهنگی‌های ویژه بین نیروی انتظامی و دیگر دستگاه‌های اجرایی مرتبط با انتخابات انجام شده و همه چیز برای برگزاری این حماسه عظیم ملی آماده است.
وی گفت: از پنجشبه 28 اردیبهشت تا پایان انتخابات به صورت ویژه در خدمت مردم شریف استان اصفهان خواهیم بود و همان‌طور که پیش بینی کرده‌ایم انتخابات جمعه 29 اردیبهشت همزمان با سراسر کشور در استان ما هم بدون هیچ مشکلی برگزار می‌شود.
جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان به هماهنگی خوب اعضای ستادهای تبلیغاتی همه نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری، شوراهای اسلامی و نمایندگی مجلس در استان با مأموران انتظامی هم اشاره و خاطرنشان کرد: مردم هم باید در این روزها آستانه تحمل خود را کمی بالا ببرند تا هواداران نامزدها و ستادهای آنان بتوانند به صورت قانونی مطالب مورد نظر خود را به اطلاع مردم برسانند و بدانند ما هم در کنار مردم هستیم.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار