شورای شهر دوره چهارم اصفهان ‌منسجم و هماهنگ نبود

کاندیدای مجمع اصولگرایان اصفهان در انتخابات شورای شهر اصفهان با بیان اینکه شورای شهر دوره چهارم اصفهان ‌منسجم و هماهنگ نبود، گفت: مدیریت شهری باید به نیروهای انقلابی واگذار شود‌.

شورای شهر دوره چهارم اصفهان ‌منسجم و هماهنگ نبود

نورالله صلواتی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان با بیان اینکه اگر برخی اصرار دارند به ورود به مدیریت شهری به این دلیل است که بسیاری از دوباره‌کاری‌ها پیشگیری شود، اظهار داشت: در 8 سال ابتدای انقلاب همه به دنبال اقدام جهادی بودند و کسی به فکر حقوق‌های نجومی نبود اما متأسفانه امروز از موقعیت‌ها سوءاستفاده می‌شود، باید توجه داشت که در جامعه انقلابی ما اگر یک مدیر جهادی کار نکند، کارش پیش نمی‌رود، تا زمانی که فرهنگ جهادی بر جامعه حاکم نشود، مشکلات نیز رفع نخواهد شد.
وی پیرامون لزوم واگذاری شوراها و مدیریت شهری به نیروهای انقلابی، مدیران پاک دست و کاردان، افزود: مردم هستند که با رأی خود مدیران انقلابی را به شوراها می‌فرستند، با توجه به‌سلامت و پاکی و استعدادی که در شهروندان اصفهانی هست، قطعاً افراد شایسته را به شورا می‌فرستند.
کاندیدای مجمع اصولگرایان اصفهان در انتخابات شورای شهر اصفهان پیرامون ویژگی‌های شورای کاردان و مؤثر تصریح کرد: ما در این چهار سال نشان دادیم که در راستای ارتقای فرهنگ شهروندی، نظم و انضباط اجتماعی، بصیرت‌افزایی، ارتقای حس مسئولیت در مسئولان را متذکر شویم و توقع ما این است که جامعه ما با امنیت و آزادی که در اختیار دارد، ارج‌گذاری کنیم.
وی ادامه داد: البته شورای دوره چهارم به‌اندازه‌ای که باید منسجم و هماهنگ نبود، اختلاف دیدگاه و اختلاف فرهنگ و روحیات متفاوت در شورای چهارم مشهود بود، معتقد هستم که باید در شورا با استدلال و منطق جمعی تصمیم‌گیری شود و هر عضو شورا در جایگاه خود به عدالت رفتار کند و از سیاسی‌کاری‌ها در شورا پرهیز شود.
صلواتی پیرامون عمده‌ترین مسائل شهری که در دوره پنجم شوراها باید به آن‌ها پرداخت، بیان کرد: اهمیت شورا بر هیچ‌کس پوشیده نیست به همین دلیل متخصصانی که در هر رشته‌ای وارد شورا می‌شوند باید به شهری ایمن و آرام بیندیشند و دغدغه محیط زیست، حمل‌ونقل عمومی، عمران و آبادانی شهر را داشته باشند.
وی ادامه داد: رفع آلودگی هوا، حفظ محیط زیست، توسعه حمل‌ونقل عمومی و پاک، ارتقای فرهنگ شهروندی و نگاه ویژه به بانوان از مهم‌ترین اولویت‌های شورای پنجم است.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار