قالیباف "شهامت" به خرج داد

امام جمعه موقت اصفهان گفت: باید از آقای قالیباف تشکر کنیم که سبب حفظ وحدت حداکثری میان نیروهای انقلابی شدند و این تصمیم وی ماندگار شد.

قالیباف "شهامت" به خرج داد

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمجتبی میردامادی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان درباره انصراف محمدباقر قالیباف از ادامه حضور در انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: قالیباف شهامت به خرج داد و به نفع وحدت حداکثری نیروهای انقلاب کنار رفت تا شاهد یک اتفاق ویژه در این زمینه باشیم.
وی افزود: باید از آقای قالیباف تشکر کنیم که سبب حفظ وحدت حداکثری میان نیروهای انقلابی شدند و این تصمیم وی ماندگار شد.
امام جمعه موقت اصفهان با بیان اینکه انصراف قالیباف از ادامه حضور در انتخابات ریاست جمهوری در مشارکت حداکثری مردم تاثیرگذار است، تصریح کرد: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون هرچه موفقیت داشته‌ایم به سبب اتحاد و انسجام مردم بوده است.
وی ادامه داد: همین اتحاد و همبستگی مردم است که این انقلاب را حفظ کرده و انشاءالله حفظ خواهد کرد، دیدیم در مراسم استقبال از حجت الاسلام رئیسی به عنوان یکی از شاگردان امام (ره) هزاران نفر از مردم اصفهان به میدان امام (ره) آمدند و این خود گویای همه چیز است.
میردامادی با بیان اینکه آنچه که مملکت ما را در برابر دشمنان حفظ کرده همین اتحاد و انسجام است، گفت: اینکه برخی می‌گویند سایه جنگ را از سر کشور برداشتیم اشتباه است، آنچه که سایه جنگ را از سر کشور برداشته انسجام و اتحاد مردم بوده است و یکی از صحنه‌های این انسجام انتخابات است.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار