معنوی‌نژاد: شرایط فیزیکی بازیکنان به ایده‌آل نزدیک شده است

بازیکن اصفهانی تیم ملی والیبال ایران گفت: تمرینات خوبی پشت سر می‌گذاریم و شرایط فیزیکی بازیکنان برای حضور شایسته در لیگ جهانی به حد ایده‌آل نزدیک شده است.

معنوی‌نژاد: شرایط فیزیکی بازیکنان به ایده‌آل نزدیک شده است

به گزارش خبرگزاری ایمنا به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، محمدجواد معنوی‌نژاد بعد دومین دیدار تدارکاتی تیم‌های ملی والیبال ایران و اسلوونی که 3 بر 22 به سود ایران به پایان رسید، اظهار کرد: تیم اسلوونی جایگاه خوبی در والیبال جهان و اروپا دارد. بازی های تدارکاتی خوبی با این تیم داشتیم و بازیکنان دو تیم در این بازی ها تحت فشار قرار گرفتند.
وی به روند رو به رشد تیم ایران در بازی های دوستانه اخیر اشاره کرد و گفت: بازی آخر هم تیم بهتر بازی کرد. امیدوارم این روند ادامه یابد و تا لیگ جهانی به آمادگی کامل برسیم.
بازیکن تیم ملی والیبال به فرصت کمتر از 20 روز تیم ایران برای آماده سازی تا حضور شایسته در لیگ جهانی اشاره کرد و گفت: بدن بازیکنان به شرایط ایده آل برای مسابقه نزدیک شده است و تا شروع لیگ جهانی حتما بهتر از این نیز می‌شوند. خدا را شکر وضعیت بازیکنان بهتر بود.
وی درباره عملکرد بازیکنان جوان تیم ملی از جمله خودش گفت: تلاش ملی پوشان جوان کمک به روند رو به رشد تیم ایران است و اگر در این روند قرار بگیریم، حتما روز به روز بهتر می شویم.
تیم ملی والیبال ایران در دومین مسابقه دوستانه و تدارکاتی خود برابر اسلوونی 3 بر 2 به پیروزی رسید.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار