افتخاری: تیم ملی هندبال ساحلی بازی‌های منطقی ارایه کرد

سرمربی تیم ملی هندبال ساحلی گفت: در کل رقابت‌های آسیایی ملی‌پوشان بازی خوبی را ارایه کردند و با همکاری یکدیگر توانستند این افتخار را برای ایران به ارمغان آورند.

افتخاری: تیم ملی هندبال ساحلی بازی‌های منطقی ارایه کرد

سید حسن افتخاری در گفت‌وگو با ایسنا بعد از کسب مقام سوم هندبال ساحلی در رقابت‌های آسیایی اظهار کرد: امروز بچه‌ها در نیمه نهایی بازی خیلی خوبی را به نمایش گذاشتند و خوشبختانه با همکاری یکدیگر توانستند این افتخار را برای ایران به ارمغان آورند. امیدوارم با یک برنامه‌ریزی خوب بتوانیم تا مسابقات جهانی ۲۰۱۸ تیم خوبی را آماده کنیم و باز هم به روی سکو برویم.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: مسابقات بسیار خوبی بود. تیم ملی هندبال ساحلی ایران در کل بازی منطقی را ارایه داد. در مرحله گروهی تنها یک باخت داشت که آن هم می‌توانست به برد تبدیل شود. در نیمه نهایی هم می‌توانستیم مقابل عمان پیروز باشیم اما خب بازی یک سر برد و یک سر دیگر آن باخت است.
سرمربی تیم ملی هندبال ساحلی ایران در ادامه گفت: مساله مهم و قابل توجه برای تیم ما این بود که در کل رقابت‌ها، رکورد کم‌ترین گل خورده برای تیم ایران بود و هیچ تیمی تفاضل گلش همانند تیم ما +۳۲ نبود.
افتخاری ضمن تشکر از همه مسوولانی که سبب این موفقیت شدند در پایان گفت: باید از تمامی مسوولان فدراسیون به‌خصوص رییس فدراسیون که سبب اعزام این تیم شد تشکر کنم. رحیمی با همه مشکلاتی که وجود داشت به ما اعتماد داشت و این تیم را به رقابت‌ها عازم کرد. هم‌چنین باید از تمامی مسوولان هیات‌های استانی، مربیان، باشگاه‌ها، داوران و هم‌چنین انجمن هندبال ساحلی تشکر کنم که سبب به وجود امدن این افتخار آفرینی شدند.
به گزارش ایسنا، تیم ملی هندبال ساحلی توانست با کسب عنوان سومی رقابت‌های آسیایی ۲۰۱۷ تایلند جواز حضور در رقابت‌های جهانی ۲۰۱۸ سوچی روسیه را به‌دست آورد

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار