کوهکن: منافع حضور در انتخابات، فراگیر و دربرگیرنده همه ایرانیان است

نماینده مردم لنجان در مجلس گفت: انصاف و حق حکم می‌کند همه ایرانیان در انتخابات 29 اردیبهشت ماه شرکت کنند ولو با ریختن رای سفید به صندوق‌ها.

کوهکن: منافع حضور در انتخابات، فراگیر و دربرگیرنده همه ایرانیان است

محسن کوهکن در گفت‌وگو با ایسنا، گفت: جمهوری اسلامی ایران به دلیل بهم ریختن دوقطبی شرق و غرب و ارائه تفکر جدید به دنیا از ابتدای پیروزی انقلاب تا امروز همواره در کانون توجهات دشمنان جمهوری اسلامی بوده و با انواع شیوه‌ها و روش‌های مختلف در پی سرد کردن رابطه نظام سیاسی کشور با مردم هستند و چشم انتظارند تا مشارکت مردم در انتخابات به زیر 50 درصد کاهش یابد.
این نماینده اصولگرای مجلس دهم ادامه داد: اگر مردم به هر دلیلی به انتخابات بی‌رغبت و بی‌تفاوت باشند قطعا آنان تا مدت‌های مدید با سلطه رسانه‌ای خود بر فشارهای خود به مردم ایران خواهند افزود. در نقطه مقابل نظام جمهوری اسلامی ایران در هر برهه‌ای از زمان که نیازمند پیمان مجدد مردم بوده است با مشارکت و حضور حداکثری آنان در برابر زیاده‌خواهی‌ها و فشارهای آنان قد علم کرده‌اند. حضور مردم کم هزینه‌ترین ابزار در دفاع از منافع کشور است. حضور باشکوه مردم در انتخابات 29 اردیبهشت حاوی این پیام به دنیاست که مردم ایران بعد از 38 سال همچنان خواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.
وی افزود: افراد آگاه و فهیم جامعه در ماجراهای سال 88 معتقد بودند که از منافع حضور بیش از 85 درصدی مردم در انتخابات آن سال باید به نفع همه مردم استفاده می‌شد اما متاسفانه با حاشیه‌سازی‌ها و فتنه‌گری‌هایی که اتفاق افتاد این مطالبه تحقق نیافت.
کوهکن حضور باشکوه مردم در انتخابات 29 اردیبهشت را نشان دهنده تقویت پایه‌های نظام جمهوری اسلامی دانست و افزود: وقتی مقام معظم رهبری بر حضور یافتن همه مردم در انتخابات اصرار می‌کنند به این دلیل است که به هزار و یک دلیل می‌شود اثبات کرد که منافع حضور همه مردم در انتخابات، فراگیر و دربرگیرنده همه ایرانیان است. انصاف و حق حکم می‌کند همه در انتخابات 29 اردیبهشت ماه شرکت کنند ولو با ریختن رای سفید به صندوق‌ها و از نظام جمهوری اسلامی حمایت کنند حتی اگر هیچ یک از کاندیداها را قبول نداشته باشند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار