جانشین بالقوه شجاع تمدید کرد

مدافعی که طی روزهای گذشته شایعه سپاهانی شدنش نقل برخی محافل رسانه‌ای شده بود قراردادش را با صنعت نفت تمدید کرد و به حرف و حدیث‌ها پایان داد.

جانشین بالقوه شجاع تمدید کرد


به گزارش ایمنا، سپاهان که بلافاصله پس از اتمام فصل شجاع خلیل‌زاده را به نفع پرسپولیس از دست داد و بعداً سیدجلال عبدی و محمد روشندل را هم در لیست مازاد گذاشت نیاز مبرمی به جذب بازیکن در ۲ پست دفاع میانی و دفاع راست دارد. شاید به همین خاطر بود که نام علی عبدالله‌زاده به عنوان یکی از گزینه‌های مدنظر باشگاه اصفهانی برای جذب در نقل و انتقالات تابستانی مطرح شد. شایعات در این باره تا جایی پیش رفت که برخی رسانه‌ها از قرارداد سه‌ساله این بازیکن با سپاهان خبر دادند و حتی پیوستن مرتضی اسدی به صنعت نفت را به ناامیدی آبادانی‌ها از حفظ مدافع سابق تیم ملی امید تعبیر کردند.

سپاهانی‌ها اما هرگونه مذاکره با این بازیکن ۲۴ ساله آبادانی را قویاً تکذیب نمودند. خود عبدالله‌زاده هم شایعات را به شدت رد کرد تا اینکه امروز خبر رسید با نظر فراز کمالوند قراردادش را با صنعت نفت برای یک فصل دیگر تمدید کرده است و طبق خواست سرمربی جدید در لیگ هفدهم هم پیراهن تیم زردپوش آبادانی را بر تن خواهد کرد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار