هیچ زمانی به اندازه 4 سال اخیر مردم گرفتار نبودند

وزیر اسبق بهداشت گفت: هیچ زمانی به اندازه 4 سال اخیر مردم گرفتار نبودند، این وضع قابل دوام نیست، دولت با وجود اینکه به وعده‌های 100 روزه خود عمل نکرده، مجددا وعده 100 روزه می‌دهد.

هیچ زمانی به اندازه 4 سال اخیر مردم گرفتار نبودند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، مرضیه وحید دستجردی در جمع بانو‌ان حامی حجت‌الاسلام رئیسی در کاشان با اشاره به اینکه وضع به جایی رسیده که دختر وزیر آموزش و پرورش را مظلوم خطاب می‌کنند، اظهار کرد: جوانان تحصیل‌کرده بیکار بسیاری در کشور وجود دارد، که در مقابل والدین خود به دلیل نبود شغل و درآمد مناسب آب می‌شوند.

وی با تاکید بر اینکه هیچ زمانی به اندازه 4 سال اخیر مردم گرفتار نبودند، بیان داشت: این وضع قابل دوام نیست، دولت با وجود اینکه به وعده‌های 100 روزه خود عمل نکرده، مجددا وعده 100 روزه می‌دهد.

سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با بیان اینکه رکود فعلی حاکم بر کشور در زمان جنگ نیز وجود نداشته است، تصریح کرد: نباید نگاه ما به خارج و کدخدا باشد، مبنای حکومت اسلامی عدالت است و نباید گروهی حداقلی بر مردم حاکم باشند و حقوق نجومی دریافت کنند در حالی که فرزندان ملت ذخیره انقلاب هستند و تلاش خود را برای اصلاح امور مردم محروم به کار میگیرند.

وی نرخ بیکاری جوانان را به طور میانگین 40 درصد دانست و افزود: از نظر دولت اگر کسی در هفته یک ساعت مشغول به کار باشد بیکار محسوب نمی‌شود به همین دلیل نرخ بیکاری که از سوی دولت مردان محاسبه و ارائه می‌شود غیرواقعی است.

وحیددستجردی با بیان اینکه افتخار می‌کنیم یک دموکراسی و مردم سالاری واقعی در کشور حاکم است، بیان داشت: نباید نسنجیده رأی داد تا فردی روی کار بیاید، خرابکاری کند و به وعده‌های خود عمل نکند.

وی تأکید کرد: اگر در روز جمعه با بی‌بصیرتی رأی دهیم، 4 درصدی‌ها به کشور حاکم می‌شوند، باید آحاد جامعه را به حضور پای صندوق‌های رأی دعوت و ترغیب کرده و همه را به ماندن در صحنه سفارش کنیم.

سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: رأی مردم سرنوشت‌ساز است و نمی‌گذاریم دشمن شاد شود، اگر هر یک از ما نقدی به وضع موجود داریم و می‌خواهیم اصلاح در کشور صورت بگیرد، باید به منتخب خود رأی دهیم تا شاهد تبعیض و بحران اجتماعی نباشیم.

وی از عدالت به عنوان مبنای حکومت اسلامی عدالت یاد کرد و گفت: نباید عده حداقلی بر مردم حاکم باشند، حقوق نجومی و وام‌های 3 تا 4 درصدی میلیاردی دریافت کنند.

وحیددستجردی در خصوص مناظره‌هایی که اخیراً برگزار شده است، بیان داشت: در این مناظره‌ها تهمت‌های بسیاری به حجت‌الاسلام رئیسی زده شد، وی سوابق درخشانی قبل و بعد از انقلاب دارد و حتی یک لکه سیاه در کارنامه او وجود ندارد.

وی حجت‌الاسلام رئیسی را فردی پاک دست و متواضع دانست و خاطرنشان کرد: وی در دفاع از خود بگم بگم راه نمی‌اندازد، دلی پر درد دارد که به دلیل مسائل اخلاقی از بیان آن‌ها خودداری کرده است.

وحید دستجردی در پایان با اشاره به سند ذلت‌بار 2030 خاطرنشان کرد: این سند حاصلی جز ذلت و ننگ برای تربیت فرزندان به همراه ندارد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار