دیدار چهره به چهره شهردار اصفهان با اهالی منطقه ۹

مدیر روابط عمومی شهرداری اصفهان اعلام کرد: در ادامه سلسله ملاقات های مردمی شهردار اصفهان با شهروندان مناطق ۱۵ گانه، هفته آینده ملاقات مردمی شهردار اصفهان در منطقه ۹ انجام می شود.

دیدار چهره به چهره شهردار اصفهان با اهالی منطقه ۹

هادی نباتی نژاد در گفتگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به فرارسیدن روز ملی ارتباطات و روابط عمومی، اظهار کرد: بنا به فرمایش مقام معظم رهبری(مدظله العالی) که فرمودند: «روابط عمومی ها بهترین نمایانگر اوضاع داخلی یک نهاد هستند»، این مسؤلیت سنگین به عهده روابط عمومی ها سپرده شده و ما هم در مجموعه روابط عمومی شهرداری اصفهان تلاش داریم از بهترین امکانات برای افزایش ارتباط شهروندان با مجموعه شهرداری استفاده کنیم.

وی خاطرنشان کرد: طی ۲ سال گذشته مجموعه شهرداری اصفهان رتبه های ارزشمندی را به همت کارشناسان و حمایت مدیران شهرداری کسب کرد و هم افزایی های خوبی در این نهاد رقم خورد.

مدیر روابط عمومی شهرداری اصفهان یادآور شد: در ادامه سلسله ملاقات های مردمی شهردار اصفهان با شهروندان مناطق ۱۵ گانه، هفته آینده ملاقات مردمی شهردار اصفهان در منطقه ۹ انجام می شود.

وی ادامه داد: هفته آینده همچنین پروژه های منطقه ۳ شهرداری اصفهان که از جمله آنها بهره برداری از خیابان آیت الله خراسانی می باشد، افتتاح و در اختیار مردم قرار می گیرد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار