رونمایی از نظام‌نامه جامع بانکداری قرض‌الحسنه بانک انصار

بانک انصار به عنوان بانکی پیش‌رو در خدمت به جامعه و ارزش‌های آن، الگوی مناسبی در زمینه مسئولیت‌های اجتماعی است

رونمایی از نظام‌نامه جامع بانکداری قرض‌الحسنه بانک انصار

اولین همایش سراسری مدیران بانک انصار در سال 1396 با حضور ابراهیمی مدیرعامل این بانک برگزار شد.
آیت‌الله ابراهیمی مدیرعامل بانک انصار در این همایش از «نظام‌نامه جامع بانکداری قرض‌الحسنه» و «برنامه‌های عملیاتی قرارگاه حمایت‌های اجتماعی» این بانک رونمایی کرد.
ابراهیمی در این رویداد، «نظام‌نامه جامع بانکداری قرض‌الحسنه بانک انصار» را حاوی اقدامات راهبردی این بانک در مسیر ترویج سنت نیکوی قرض‌الحسنه و افزایش پرداخت نظام‌مند تسهیلات آن به آحاد مردم دانست و گفت: این نظام‌نامه به منظور توسعه عدالت، حمایت از محرومان، مشارکت در امور عام‌المنفعه و در راستای گسترش فعالیت‌های بانک نسبت به وظایف ذاتی خود تدوین شده است.
مدیرعامل بانک انصار با اشاره به اهمیت و جایگاه مسئولیت‌های اجتماعی در حوزه بانکداری اظهار داشت: بانک انصار به عنوان بانکی پیش‌رو در خدمت به جامعه و ارزش‌های آن، الگوی مناسبی در زمینه مسئولیت‌های اجتماعی است و تأسیس «قرارگاه حمایت‌های اجتماعی» با یاری خداوند متعال فعالیت‌های اجتماعی این بانک را گسترش و عمق خواهد بخشید.
ابراهیمی افزود: این قرارگاه با حضور جمعی از مدیران با تجربه بانک راه‌اندازی شده و بنا دارد به موضوعات و محورهای مربوط به حوزه مسئولیت‌های اجتماعی بپردازد و با سیاست‌گذاری و اتخاذ تدابیر لازم و هم‌راستا با اقتضائات اقتصاد مقاومتی، بانکداری بدون ربا و بانکداری مقاوم، خدمات اجتماعی بانک انصار را توسعه بخشد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار