چرخابی: اعتقاد دارم در این برهه از انتخابات مردم نباید غفلت کنند

یک پیشکسوت فوتبال با اشاره به لزوم شرکت مردم در انتخابات گفت: اعتقاد من بر است که مردم نباید در این برهه از انتخابات غفلت کنند و برای تعیین سرنوشت خود باید مشارکت فعال داشته باشند، چرا که نتیجه انتخابات سرنوشت حداقل چهار سال را مشخص می‌کند.

چرخابی: اعتقاد دارم در این برهه از انتخابات مردم نباید غفلت کنند

حسین چرخابی در گفت وگو با ایسنا منطقه اصفهان، اظهار کرد: مردم انصافاً بسیار خوب می‌دانند و می‌فهمند که شرایط جامعه به چه صورت است و برای سرنوشت خود ارزش قائل هستند و این مساله موجب شده تا با شور و حال خاصی در ستادهای انتخاباتی در سطح شهر فعال باشند.
وی افزود: تمام اینها نشان از حضور بسیار خوب و بالای مردم در این انتخابات دارد، مردم هم سوی با برنامه‌های کاندیداها و ستادهای آنها در برنامه‌ها شرکت کردند و این نشانه خوبی برای مسئولان کشور است که مردم به آن درجه از شعور و فهم سیاسی رسیده‌اند که با درک بالا در برنامه‌ها حضور دارند.
وی با اشاره به برنامه مناظرات کاندیداها که به صورت زنده از رسانه ملی پخش شد، گفت: پخش مناظره‌های زنده فکر بسیار خوبی بود، چرا که کاندیداها به اصطلاح خودشان هستند و همان لحظه باید جواب بدهند و عکس العمل های آن‌ها واقعی‌تر بود. این مساله به مردم کمک کرد تا بهتر و بیشتر فرد مورد نظر خود را بشناسند و امروز در انتخاب فرد شایسته تصمیم گیری درست‌تر کنند.
این کارشناس فوتبال خاطر نشان کرد: فکر می‌کنم برنامه‌های مناظرات یکی از پربیننده‌ترین برنامه‌های رسانه ملی در طی سالهای اخیر بوده است. امیدوارم با مشارکت خوب وبالای مردم وانتخاب فردی که شایستگی قرار گرفتن در رأس امور را دارد بتوانیم ایرانی آبادتر و سربلندتر از قبل داشته باشیم.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار