خمینی‌شهری‌ها با ۲۳۰۰ شهید خود همگام شدند

مردم دیاری که ۲۳۰۰ شهید در دفاع مقدس تقدیم انقلاب کرده است، امروز با گام‌های پرشور انتخاباتی خود با شهدای خود در دفاع از نظام و کشورهم‌گام شدند.

خمینی‌شهری‌ها با ۲۳۰۰ شهید خود همگام شدند

به گزارش خبرنگار مهر، مردم دیاری که با تقدیم دو هزار و ۲۳۰۰ شهید در دوران دفاع مقدس افتخاری برای نظام جمهوری اسلامی رقم زدند و در طول سال‌های گذشته همیشه در صحنه دفاع از نظام و انقلاب پیشرو بوده‌اند امروز نیز با گام‌های پرشور انتخاباتی خود با شهدای خود در دفاع از نظام و کشور هم‌گام شدند.

مردم خمینی شهر نیز با تاسی به یاد امام امت و با سرسپردگی به امر ولایت‌فقیه در ارتباط با ضرورت حضور پرشور در انتخابات، از ساعتی پیش از آغاز زمان رای گیری در ساعت هشت صبح امروز، در پشت درب‌های شعب اخذ رای حضور یافتند به نوعی که تا ساعتی پیش در برخی خیابان‌های شهر شاهد ترافیک جمعیتی در برخی کوچه‌ها و خیابان‌ها بودیم.

کودکانی که همیشه پای ثابت انتخابات هستند

کودکان که همیشه پای ثابت انتخابات هستند امروز نیز حضوری فعال دارند و در شرایطی که پدر و مادر آنها در صف انتظار ایستاده‌اند به بازی با یکدیگر مشغول هستند.

کودکان در انتظار ورود به شعب اخذ رای گاهی در کمال تعجب والدین و مردم حاضر، اطلاعات خود درباره انتخابات و حتی نتایج آن را به رخ یکدیگر می‌کشند؛ البته همچون همیشه این لجاجت‌های دنیای کودکی لختی به طول نمی‌انجامد و آنها با فراموش کردن موضوع بار دیگر مشغول شیطنت‌های کودکانه خود می‌شوند.

مانی نیکان جوانی است که در صف طولانی یکی از شعب رای خمینی‌شهر ایستاده است و به بازی کودکان می‌نگرد؛ وی در حالیکه با بی‌تابی شناسنامه خود را تکان می‌دهد به کودکان اشاره‌ای می‌کند و به خبرنگار مهر می‌گوید: دوستی‌های دنیای کودکانه فرزندانِ این سرزمین را هیچ چیز حتی سیاست از میان نمی‌برد و این مطلب من را به شدت به فکر فرو برده است.

وی افزود: در طول روزهای گذشته بحث‌های زیادی با دوستانم در ارتباط با کاندیدای مورد نظر خود داشتیم و گاه کارما به قهر می‌کشید اما امروز این حس را دارم که حضور پرشور در انتخابات از همه چیز مهم‌تر است.

این شهروند خمینی‌شهری ادامه می‌دهد: با دیدن شور و شعور مردم حس خوبی دارم، حس افتخار به هم‌وطن بودن با این مردم با غیرت و ولایت‌مدار و احساس نابی از حضور برای رقم زدن سرنوشت کشور را در وجود احساس میکنم.

هم‌رزمان شهید همت و خرازی در میان صفوف آکنده از جمعیت خمینی شهر هستند

امروز هم‌رزمان شهید همت و خرازی در میان صفوف آکنده از جمعیت خمینی شهر هستند، برخی گمنام در میان صف‌های طویل علاقه‌ای به شناخته شدن ندارند و برخی با نشان افتخار جانبازی خواه ناخواه در میان جمعیت شناخته می‌شوند.

یکی از جانبازان که کودکی را نیز بر روی پاهای استوار خویش سوار بر ویلچر کرده است و به صحبت‌های کودکانه و بازی با وی مشغول است، به مهر می‌گوید: مریم نوه شیرین من است، از انتظار خسته شده بود و مثل همیشه آمده است تا از روی ویلچر به بررسی مردم و نظریه‌پردازی‌های کودکانه‌اش مشغول شود.

جمعیت پرشور مردم خمینی شهر در انتخابات قابل پیش بینی بود

وی با اشاره به اینکه جمعیتی چنین برای انتخابات امروز قابل پیش بینی بود، می‌افزاید: خمینی‌شهر مفتخر به بیش از دو هزار و ۳۰۰ شهید است و مردم آن از همان ابتدایی‌ترین روزهای انقلاب برای این کشورز زحمات زیادی کشیدند.

مجید فرکی تاکید کرد: مردمی که در هیچ‌کجا برای نظام و انقلاب و حمایت از ولایت ‌فقیه کم نگذاشتند طبیعی است که امروز این چنین پرشور از انتخابات استقبال کنند.

وی ادامه داد: مردم این شهر از قدیم‌الایام به ولایت و عشق به امام حسین (ع) شهره هستند و در راه انقلابی که به تبعیت از قیام امام حسین در کشور شکل گرفت از نثارجان خود نیز دریغ نمی‌کنند.

فرکی تاکید کرد: یقین بدانید در پایان زمان رای گیری خمینی شهر از جمله شهرهایی است که نام وی در ردیف‌های نخست حضور حداکثری مردم ایران ثبت می‌شود.

حضور مرم تکلیفی بس سنگین برای مسئولان ایجاد می‌کند

وی خطاب به مسئولان کشوری و شهری ابراز داشت: حضور این مردم برای شما تکلیفی بس سنگین ایجاد می‌کند که با وعده و وعید قادر به رفع آن نخواهید بود.

این جانباز دفاع مقدس ابراز داشت: انتظار ما این است که دیگر شاهد روند و مباحث مناظره‌ها میان افراد نباشیم بلکه هر فردی روی کار می‌آید با تاسی به امر ولایت و استفاده از تمام ظرفیت‌های کشور در وهله نخست برای سروسامان دادن وضعیت اقتصادی مردم تلاش کند.

خمینی‌ شهری‌ها بیداری و عزم و اراده ملت ایران را به تصویر کشیدند

مردم خمینی شهر با حضور گسترده خود در انتخابات در کنار آحاد ملت ایران در آستانه خلق حماسه با شکوه سیاسی هستند و بار دیگر بیداری و عزم و اراده راسخ خود را در چشم دنیا به تصویر کشیدند. این حضور باشکوه از هم‌اکنون امید دشمنان را به یأس تبدیل کرده است و دشمنان بار دیگر متوجه شدند که مردم کماکان پشتیبان نظام و رهبرشان هستند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار