قهرمان رشته او-اسپرت: ایرانیان استوار هستند و کشورشان را دوست دارند

مریم شاهمرادی، قهرمان رشته او-اسپرت به همراه دخترش روژین درویش، نفر سوم مسابقات جهانی در شعبه پل خواجو رای خود را به صندوق انداختند.

قهرمان رشته او-اسپرت: ایرانیان استوار هستند و کشورشان را دوست دارند

شاهمرادی در گفت‌و گو با خبرنگار ورزشی ایسنا منطقه اصفهان در خصوص اهمیت مشارکت مردم در انتخابات اظهار کرد: ما خواستار کشوری آباد هستیم و دوست داریم با کشورهای دیگر در صلح، آرامش و توافق باشیم. بنابراین باید بکوشیم همیشه در صحنه حاضر باشیم تا کشورهای دیگر این حضور پر شور و نشاط را شاهد باشند و این آگاهی را داشته باشند که ایرانیان استوار هستند و کشورشان را دوست دارند.
وی افزود: خواسته ما از منتخب ریاست جمهوری این است که برای ورزش او-اسپرت در ایران فدراسیون بزنند چرا که این ورزش در تمام جهان فدراسیون دارد و ایران یکی از معدود کشورهایی است که فدراسیون او-اسپرت را ندارد.
وی با اشاره به اینکه این رشته توسط استاد منوچهری که یک ایرانی است پایه‌گذاری شده است، گفت: از این ورزش در کشورهای دیگر استقبال زیادی می‌شود و علاقمندان زیادی دارد و این یکی از افتخارات ما است که عنوان کنیم 25 خرداد ماه برای مسابقات بین‌المللی او-اسپرت اعزام فوق‌العاده ای برای مسابقات بین المللی داریم.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار