طمأنینه ذوب‌آهن و عجله رقبا

باشگاه ذوب‌آهن در حالی برای تعیین تکلیف درباره نیمکت این تیم و ورود به فعالیت‌های نقل و انتقالاتی رویه بسیار آرامی را در پیش گرفته است که باشگاه‌های رقیب چشم به برخی ستاره‌های آزاد شده این تیم دارند.

طمأنینه ذوب‌آهن و عجله رقبا


به گزارش ایمنا، جلسه هیأت مدیره باشگاه ذوب‌آهن چهارشنبه گذشته یعنی تقریباً به فاصله ۲ هفته پس از بسته شدن پرونده لیگ شانزدهم و نزدیک به ۱۰ روز پس از اتمام رسمی فصل برای تیم اصفهانی تشکیل شد تا در کنار بررسی مسائل کلان باشگاه و موضوعات مربوط به سایر تیم‌های ورزشی درباره ادامه یا قطع همکاری با سرمربی تیم فوتبال هم تصمیم‌گیری شود.

تصمیم نهایی درباره ماندن یا رفتن مجتبی حسینی البته فردا یا پس‌فردا گرفته خواهد شد آن هم به شرطی که وعده قبلی در این باره محقق شود. همه اینها یعنی که ذوب‌آهن دیرتر از برخی رقبای لیگ برتری وارد بازار نقل و انتقالات می‌شود و فعالیت خود را برای تمدید قرارداد بازیکنان فعلی و جذب نفرات جدید آغاز خواهد نمود.

باشگاه ذوب‌آهن در حالی این رویه نسبتاً باطمأنینه را در پیش گرفته که تعدادی از ستاره‌های فصل پیش این تیم که از قضا قراردادشان هم با باشگاه اصفهانی به پایان رسیده است مورد توجه برخی باشگاه‌های رقیب قرار دارند و ممکن است در این فاصله جذب سایر تیم‌ها شوند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار