تقدیر استاندار از حضور حماسی مردم اصفهان در انتخابات

رسول زرگرپور در پیامی از حضور حماسی و غرور آفرین مردم ایران اسلامی و به ویژه مردم فهیم و ولایت‎مدار استان اصفهان در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره انتخابات شهر و روستا تقدیر کرد.

تقدیر استاندار از حضور حماسی مردم اصفهان در انتخابات

به گزارش خبرنگار ایسنا منطقه اصفهان، رسول زرگرپو در پیامی از حضور حماسی مردم در انتخابات تقدیر کرد. در این پیام آمده است:

حماسه بزرگ دیگری در کارنامه پرافتخار این ملت فهیم و آگاه به ثبت رسید. حضور حماسی و پروشور و غرور آفرین مردم اسلامی و به ویژه مردم فهیم ولایت‌مدار و با فرهنگ استان اصفهان در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری میان‌دوره‌ای مجلس و پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا بار دیگر مردم‌سالاری دینی را در کشور متجلی و حماسه بزرگی را در کارنامه پرافتخار این ملت فهیم و اگاه به ثبت رساند.

در بخش دیگری از این پیام آورده شده است" مردم ایران با این حضور حماسی ضمن تجدید بیعت با آرمانهای انقلاب اسلامی، شهدا و امام شهدا در لبیک مجدد به رهبر انقلاب عزم و اراده خود را در حمایت از نظام جمهوری اسلامی در مقابل حیرت جهانیان به نمایش گذاشتند و فارغ از هر نتیجه‌ای بی‌شک پیروز واقعی مردمی خواهند بود که با حضور دشمن‌شکن خود به یاوه‌گویی بیگانگان پایان دادند و دل آزادی‌خواهان جهان را گرم کردند. اینجانب از حضور حماسی و جهادگونه مردم همیشه در صحنه و انقلابی اصفهان و کلیه عوامل و دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات که در آفرینش این حماسه نقش ماندگاری را ایفا کردند قدردانی نموده و امیدوارم در سایه توجهات حضرت ولی‌عصر (عج) و رهنمودهای مقام معظم رهبری شاهد رشد و شکوفایی بیش از پیش ایران اسلامی در جهان باشیم.
ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار