پرویز پرستویی: پاسخگوی خواسته های بحق این ملت همیشه همراه و قهرمان باشید

پرویز پرستویی بازیگر مشهور سینمای ایران که پیش از برگزاری انتخابات از هیچ یک نامزدهای ریاست جمهوری حمایت نکرده بود، پس از مسجل شدن انتخاب حسن روحانی از سوی مردم ، با انتشار پیامی پیروزی رییس دولت یازدهم در انتخابات را تبریک گفت.

پرویز پرستویی: پاسخگوی خواسته های بحق این ملت همیشه همراه و قهرمان باشید

به گزارش ایمنا، پرستویی درباره پیروزی حسن روحانی در انتخابات ریاست جمهوری در اینستاگرام خود نوشت:« آقای دکتر حسن روحانی! برای انتخاب دوباره شما. ملت ایران روزهای سختی را پشت سر گذاشتند و خوشبختانه به پیروزی ختم شد. یادمان باشد این پیروزی را مدیون ملت شریف هستید که از هر قشر و طبقه ای، چه در ایران و چه از هر جای دنیا با حضور پر شور و جدی خود بازهم حماسه آفریدند.»

پرستویی در ادامه پست اینستاگرامی خود، از رییس جمهور درخواست کرد که در چهار سال آینده پاسخگوی خواسته های به حق مردم ایران باشد: «با امید به اینکه پاسخگوی خواسته های بحق این ملت همیشه همراه و قهرمان و دلسوز و باغیرت باشید. بخصوص حمایت خودتان را از امثال آن مادر پیری که با چهار پایه پلاستیکی و آن پدر پیری که با فرغون، خودشان را به پای صندوق رای رساندند، دریغ نکنید. خصوصا جانبازان و خانواده های عزیز شهدا که سرمایه های اصلی این سرزمین هستند. تبریک ودرود بر ملت حماسه آفرین ایران.»

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار