همایش «شهرداری کار آفرین و جایگاه مشاغل دانش بنیان» برگزار می شود

همایش «شهرداری کار آفرین و جایگاه مشاغل دانش بنیان» در راستای منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در ارتباط با اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال روز دوشنبه اول خرداد ماه ۹۶ از ساعت ۱۵ الی ۱۸ در محل هتل آسمان برگزار می شود.

همایش «شهرداری کار آفرین و جایگاه مشاغل دانش بنیان» برگزار می شود


به گزارش ایمنا، همایش «شهرداری کار آفرین و جایگاه مشاغل دانش بنیان» با حضور شهردار اصفهان، جمعی از مدیران، مسئولان و کارآفرینان استان و سخنرانی علی اکبر جلالی در روز دوشنبه اول خردادماه ۹۶ از ساعت ۱۵ الی ۱۸ در محل هتل آسمان برگزار می شود.

علی اکبر جلالی، پدر فناوری اطلاعات ایران نام گرفته و معاونت پژوهشی دانشکده برق دانشگاه علم و صنعت ایران، استاد پاره وقت دانشگاه ویرجینای غربی آمریکا، برنده جایزه خلاقیت و نوآوری در منطقه آسیا، مهندس نمونه کشور در حوزه ارتباطات و تألیف بیش از ۶۰ جلد کتب فارسی و انگلیسی را طی سال های متمادی در کارنامه خود دارد.

این همایش در راستای منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در سال جدید و تأکید معظم له بر"اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال" و استفاده از توانمندی های داخلی جهت رفع مشکلات کشور، توسط سازمان فناوری اطلاعات شهرداری اصفهان برنامه ریزی شده است.

شایان ذکر است به کلیه شرکت کنندگان در همایش، گواهینامه معتبر آموزشی اعطا می شود.


ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار