حضور 3 بانوی تکواندوکار نونهال اصفهانی در رقابت‌های آسیایی

در مسابقات آسیایی ویتنام رده سنی نونهالان، در بخش بانوان از استان اصفهان سه تکواندوکار حضور پیدا می‌کنند؛ یک بازیکن در بخش کیوروگی و دو بازیکن در بخش پومسه به مصاف حریفانشان خواهند رفت.

حضور 3 بانوی تکواندوکار نونهال اصفهانی در رقابت‌های آسیایی

یلدا رنجبر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: مسابقات آسیایی تکواندو که تنها در رده سنی نونهالان صورت می‌گیرد، از شانزدهم خرداد ماه سال جاری به میزبانی ویتنام برگزار می‌شود و ما یازدهم خرداد ماه امسال عازم این رقابت‌ها هستیم.

وی با بیان اینکه مسابقات در دو بخش پومسه و کیوروگی انجام می‌شود، افزود: در بخش بانوان از استان اصفهان دو بانوی تکواندوکار در بخش پومسه با حریفان به رقابت می‌پردازند و من نیز در بخش کیوروگی رودرروی رقبا مبارزه خواهم کرد.

ملی‌پوش اصفهانی تیم ملی تکواندوی بانوان تصریح کرد: پس از گذراندن سه مرحله اردوی انتخابی، در نهایت نفرات فیکس مشخص شدند که من جزو برگزیدگان اعزامی در این مسابقات شرکت می‌کنم؛ الان هم در تمرینات اردوی تیم ملی در تهران به سر می‌برم.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه اولین حضور ملی‌ام را تجربه می‌کنم، امیدوارم بتوانم با مقام‌آوری و یک نتیجه خوب برای کشورم افتخار بیافرینم.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار