تکمیل احداث سالن اجتماعات گلستان شهدا در نیمه اول سال جاری

مدیر پروژه احداث سالن اجتماعات گلستان شهدای اصفهان گفت: عملیات اجرایی سالن گلستان شهدا در نیمه اول سال جاری تکمیل می شود.

تکمیل احداث سالن اجتماعات گلستان شهدا در نیمه اول سال جاری


میثم امینی در گفتگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: سالن قبلی گلستان شهدا با وجود همه عناصر هویت ساز خود، سالهاست که دیگر برای برگزاری برنامه ها مناسب و ایمن نبود ازهمین رو احداث سالن اجتماعات گلستان شهدا به مساحت ۵ هزارمتر مربع در دستور کار مدیریت شهری قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه در سال گذشته عملیات اجرایی این پروژه با حضور شهردار و مدیران شهری اصفهان به صورت رسمی آغاز شد، عنوان کرد: عملیات اجرایی این پروژه تاکنون ۳۵ درصد پیشرفت کرده است.

مدیر پروژه سالن اجتماعات گلستان شهدا با بیان اینکه گلستان شهدا یکی از مکان های مذهبی است که برنامه های فرهنگی-مذهبی بسیاری در این مکان برای شهروندان برگزار می شود، ادامه داد: سالن اجتماعات گلستان شهدا نیز برای برگزاری مراسم های مذهبی و فرهنگی ظرفیت ۶ هزار نفر زائر را دارد.

امینی در ادامه با اشاره به اینکه پارکینگ سالن اجتماعات گلستان شهدا به وسعت ۳۵۰۰ متر مربع است و ظرفیت پارک ۱۵۰ خودور را دارد، اضافه کرد: برای عملیات اجرایی پارکینگ و فونداسیون سالن نیز ۳۴ میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.

وی خاطرنشان کرد: طراحی و ساخت سالن اجتماعات گلستان شهدا ترکیبی از فضای مدرن و سنتی است.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار