فرصت‌سوزي ذوب‌آهن هم‌چنان ادامه دارد

در حالي كه قرار بود هفته گذشته تكليف سرمربي ذوب‌آهن مشخص شود و اين تيم به طور جدي وارد بازا نقل و انتقالات شود، اين اتفاق رخ نداد و به هفته جاري موكول شد و اين مي‌تواند به ضرر ذوب‌آهن تمام شود.

فرصت‌سوزي ذوب‌آهن هم‌چنان ادامه دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، تیم فوتبال ذوب‌آهن بعد از پایان رقابت‌ها فوتبال فصل گذشته هم‌چنان بلا‌تکلیف باقی مانده است و هیچ اقدامی را در بازار نقل و انتقالات انجام نداده است.

در حالی که قرار بود چهارشنبه هفته گذشته، طی جلسه‌ای که در باشگاه انجام می‌شود، مجتبی حسینی برنامه خود را ارائه دهد و در خصوص ادامه کار با این سرمربی یا گزینه‌های احتمالی دیگر تصمیم‌‌‌گیری شود، این جلسه و تصمیم‌گیری به هفته جاری موکول شد.

این از دست دادن وقت می‌تواند برای ذوب‌آهن گران تمام شود، چون بیشتر تیم‌ها در حال رایزنی و مذاکره با بازیکنان مورد نظر سرمربی خود هستند و این وقفه می‌تواند به ضرر ذوبی‌ها تمام شود.

در تیم ذوب‌آهن قرار‌داد بازیکنان تأثیر‌گزاری هم‌چون قاسم حدادی‌فر و مرتضی تبریزی به اتمام رسیده است و اولویت سبز‌پوشان باید نگه‌داشتن این بازیکنان در تیم باشد، هم‌چنین جری بنگستون، مهاجم فصل قبل ذوبی‌ها با انجام تسویه حساب، به صورت رسمی از این باشگاه جدا شد.

ذوب‌آهن در فصل آینده در جام باشگاه‌های آسیا حضور نخواهد داشت و از این منزله با فشار کمتری مواجه است، اما با‌هم به نفرات خوب نیاز دارد، تا علاوه در زمین بر روی نیمکت نیز از توان کافی برخوردار باشد و بتواند در طول فصل بازی‌های خوبی را به نمایش بگذارد و نتایج کم نوسانی را کسب کند، اتفاقی که در فصل گذشته رخ نداد و در حالی که ذوب‎آهن در لیگ برتر و جام حذفی مدعی بود، به هیچکدام نرسید و از آسیا نیز حذف شد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار