پل های بتنی بلوار آب و کانال مالک اشتر آماده افتتاح است

مدیر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان اعلام کرد: مراحل احداث پل های بتنی بلوار آب و کانال مالک اشتر به پایان رسیده و آماده افتتاح است.

پل های بتنی بلوار آب و کانال مالک اشتر آماده افتتاح است


رضا مختاری در گفتگو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: مراحل احداث پروژه های پل های بتنی بلوار آب و کانال مالک اشتر با دهانه‌ای حدود ۱۲ متر و اعتباری نزدیک به ۱.۵۵ میلیارد تومان به پایان رسید.

وی در ادامه با اشاره به اینکه پروژه منبع آب شهرک الهیه نیز آماده بهره برداری است، گفت: پروژه ایستگاه بازیافت ثابت و سیار واقع در خیابان مسجد علی نیز آماده بهره برداری است.

مدیر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان در ادامه به پروژه احداث کمربند شمالی خوراسگان اشاره کرد و افزود: این طرح یکی از ابر پروژه های منطقه ۱۵ است که با اجرای آن پروژه خیابان جی نفسی تازه می کند.

مختاری با اشاره به اینکه احداث کمربند شمالی خوراسگان از انتهای خیابان سلمان آغاز و به بزرگراه شهید آقابابایی منتهی می شود، ادامه داد: همچنین با اجرای این طرح خیابان های الله اکبر، شهدای ابر، لاله، ستاره و کنگاز به کمربندی شمالی خوراسگانی متصل می شود.

وی ادامه داد: با احداث این پروژه افرادی که قصد عزیمت به باغ رضوان، میدان میوه و تره بار و شرق اصفهان را دارند به جای عبور از خیابان جی برای کاهش ترافیک می توانند از کمربند شمالی اصفهان عبور کنند.

مدیر منطقه ۱۵ با اشاره به اینکه آزادسازی این پروژه تاکنون ۵۰ درصد پیشرفت داشته است، افزود: برای آزادسازی این پروژه ۳۶ میلیارد تومان پیش بینی شده است.

مختاری تصریح کرد: اگر شهروندان همکاری های لازم را با شهرداری داشته باشند، به طور حتم آزادسازی این پروژه به زودی تکمیل می شود.


ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار