راه اندازی مجدد کارخانه ریسندگی «مهاباد ریس» اردستان

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت اردستان گفت: کارخانه ریسندگی «مهاباد ریس» یکی از کارخانه های فعال این شهرستان که به دلیل مشکل مالیاتی و مالیات بر ارزش افزوده مدت زیادی تعطیل بود مجددا راه اندازی شد.

راه اندازی مجدد کارخانه ریسندگی «مهاباد ریس» اردستان

ایرنا - رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت اردستان گفت: کارخانه ریسندگی «مهاباد ریس» یکی از کارخانه های فعال این شهرستان که به دلیل مشکل مالیاتی و مالیات بر ارزش افزوده مدت زیادی تعطیل بود مجددا راه اندازی شد.
محمدرضا باقری افزود: تعطیلی این کارخانه که 160 نفر پرسنل داشت باعث نگرانی و دغدغه مسئولان شهرستان شده بود اما با تلاش فرماندار، نماینده مردم در مجلس، مسئولان استانداری و امور مالیاتی استان اصفهان و برطرف کردن مانع های کارخانه زمینه شروع به کار دوباره این واحد صنعتی فراهم شده است.
وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه با برگزاری جلسه های مختلف و مکاتبه با وزیر امور اقتصاد و دارایی هم چنین پیگیری نماینده مردم اردستان در مجلس، استانداری و مدیر کل امور مالیاتی استان اصفهان با تقسیط و بخشودگی جریمه های مالیاتی و اعمال حداکثر تخفیف های ممکن، این کارخانه مجددا شروع به کار کرد.
مدیرعامل این کارخانه نیز طی نامه ای شروع به کار این کارخانه را در سه شیفت کاری به فرمانداری اردستان اعلام کرد.
سید کریم نجاتی خاطر نشان کرد: علاوه بر حفظ اشتغال موجود، ایجاد فرصت های شغلی جدید را به عنوان یکی از افتخارهای تولید و اشتغال شهرستان در نظرداریم.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار