توقیف کامیون یخچال‌دار با بیش از 28 کیلوگرم تریاک

فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا از کشف یک محموله پتوی قاچاق به ارزش دو میلیارد ریال خبر داد.

توقیف کامیون یخچال‌دار با بیش از 28 کیلوگرم تریاک

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از پایگاه خبری پلیس، حمید امیرخانی اظهار کرد: مأموران انتظامی ایستگاه ایست و بازرسی شهید امامی شهرستان شهرضا حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی افزود: این خودرو حامل 40 کیسه انواع پتوی خارجی فاقد مدارک مثبته گمرکی بود.

فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا تصریح کرد: کارشناسان مربوطه ارزش محموله کشف شده را دو میلیارد ریال اعلام کرده‌اند.

وی ادامه داد: در این رابطه راننده خودرو دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: قاچاق کالا به تولیدات داخلی کشور ضربه مستقیم می‌زند که از تمام مردم تقاضا می‌شود هرگونه اخبار در خصوص کالای قاچاق را از طریق شماره تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

*کشف موتورسیکلت مسروقه در سمیرم

غلامرضا براتی اظهار داشت: مأموران گشت پاسگاه انتظامی سمیرم حین گشت‌زنی به یک دستگاه موتورسیکلت پارک شده کنار خیابان مشکوک و نسبت به بررسی و استعلام آن اقدام کردند.

وی افزود: در استعلام به عمل آمده مشخص شد این موتورسیکلت سال گذشته از یکی از شهرستان‌های اطراف سرقت شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان سمیرم با اشاره به اینکه این وسیله نقلیه به مالک آن تحویل داده شد از شهروندان خواست، خودرو و موتورسیکلت خود را به تجهیزات ایمنی پیشگیری از سرقت مجهز کنند تا از وقوع سرقت جلوگیری شود.

*توقیف کامیون یخچال‌دار با بیش از 28 کیلوگرم تریاک

جهانگیر کریمی اظهار کرد: مأموران انتظامی مستقر در ایستگاه شهید امامی شهرضا و مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان چهارمحال و بختیاری مطلع شدند یک قاچاقچی حرفه‌ای قصد عبور مقداری مواد افیونی از این ایستگاه را دارد که وارد عمل شدند.

وی ادامه داد: کامیون یخچال‌دار فرد قاچاقچی شناسایی و در اقدامی غافلگیرانه و سنجیده متوقف شد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: در بازرسی از این خودرو مقدار 28 کیلو و 800 گرم تریاک که در یخچال کامیون جاساز شده بود کشف شد.

وی افزود: در این خصوص یک سوداگر مرگ دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

*سرقت از دوست خود در فضای مجازی

سید مصطفی مرتضوی اظهار کرد: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر اینکه فردی ناشناس از طریق فضای مجازی اقدام به سرقت از حساب وی کرده بررسی موضوع در دستور کار مأموران پلیس فتا قرار گرفت.

وی افزود: با بررسی‌های تخصصی در فضای مجازی متهمه که یکی از دوستان صمیمی شاکی بود شناسایی و دستگیر شد.

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان اصفهان بیان داشت: متهمه در مواجه با مدارک و مستندات موجود صراحتاً به بزه انتسابی اقرار و علت ارتکاب عمل مجرمانه خود را وسوسه به علت داشتن اطلاعات بانکی شاکی عنوان داشت.

وی در پایان به شهروندان توصیه کرد: به هیچ عنوان کارت‌ بانکی و اطلاعات کارت‌ بانکی خود را در اختیار افراد غیر قرار ندهید و در صورت انجام این کار در نخستین فرصت نسبت به تغییر رمز آن اقدام کنید و همچنین رمز بانکی خود را در فواصل زمانی مناسب تغییر دهید.

*سارق منزل حین فرار دستگیر شد

حسن یاردوستی نیز ضمن اشاره به دستگیری یک سارق منزل در یکی از خیابان‌های سطح شهر به تشریح اقدامات مأموران این یگان در شناسایی و دستگیری متهم این پرونده پرداخت.

وی افزود: روز گذشته مأموران یکی از کلانتری‌های شهرستان اصفهان با دریافت خبری مبنی بر سرقت همراه با خشونت و اعمال زور در یکی از منازل فوراً وارد عمل شدند.

فرمانده نیروی انتظامی مرکز استان اصفهان همچنین گفت: مأموران بلافاصله به محل اعزام شدند و یکی از شهروندان به آنان مراجعه کرده و اظهار داشته است که دو نفر با صورت پوشیده و با تهدید قداره دو دستگاه گوشی تلفن همراه وی را به سرقت برده و با یک دستگاه خودروی پراید متواری شدند.

وی اضافه کرد: مأموران پس از شنیدن اظهارات این شهروند با فعال کردن گشت‌های محسوس و نامحسوس خود به گشت‌زنی در سطح حوزه پرداخته که یکی از سارقان با خودروی مورد نظر شناسایی و توقیف شد.

یاردوستی ادامه داد: در این راستا راننده دستگیر و ضمن اعتراف به بزه انتسابی خود اموال مسروقه را به مالباخته تحویل داد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مأموران متهم را به همراه شاکی برای تکمیل پرونده و تحقیقات بیشتر در خصوص جرائم احتمالی دیگر به کلانتری انتقال دادند و تلاش برای دستگیری همدست وی نیز ادامه دارد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار