نمایش و نقد و بررسی «مردان ارباب جمشید» در حضور پگاه آهنگرانی

مستند «مردان ارباب جمشید» اول خرداد ماه با حضور عوامل فیلم در سینما سورۀ اصفهان اکران و نقد و بررسی می شود.

نمایش و نقد و بررسی «مردان ارباب جمشید» در حضور پگاه آهنگرانی


به گزارش ایمنا، مستند «مردان ارباب جمشید»، به کارگردانی پگاه آهنگرانی و درنا مدنی، اول خرداد ماه در سینما سورۀ اصفهان به نمایش در می آید.

این مستند روایتگر زندگی پیرمردی است که نزدیک به ۴۰ سال است، پوستر بازیگران قدیمی را کنار خیابان می ‌فروشد. او تمام عمر و درآمد خود را در سینماهای تهران و برای تماشای فیلم‌ های قبل از انقلاب صرف کرده و در حالی که عاشق بازیگران قبل از انقلاب است، کتابی هم در باره تاریخ سینما در ایران نوشته است. این پیرمرد که هنوز در حال و هوای فیلم های قبل از انقلاب سیر می کند، حاضر نشده بعد از انقلاب به سینما برود!

عوامل ساخت این مستند عبارتند از: مدیر فیلم برداری: محمدرضا اکبری، مدیر صدابرداری: میثم حسن لو و تدوین: پگاه آهنگرانی.

گفتنی است، پگاه آهنگرانی دختر منیژه حکمت و جمشید آهنگرانی، تهیه کننده و کارگردان سینماست که تا کنون علاوه بر بازیگری در فیلم های سینمایی و کارگردانی و تدوین و تهیه کنندگی، در چند تئاتر نیز به عنوان بازیگر حضور داشته و در یک فیلم نیز مجری طرح بوده است. از دیگر مستند های ساخته شده توسط این هنرمند می توان به مستند سیب (۱۳۸۰)، تماشاخانه (۱۳۸۴)، محاکات غزاله علی زاده (۱۳۸۷) و ده نمکی ها (۱۳۸۹) اشاره کرد.

علاقمندان برای دیدن این مستند در حضور کارگردان و عوامل فیلم می توانند دوشنبه، اول خرداد ماه رأس ساعت ۱۷ به سینما سوره مراجعه کنند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار