العین در اصفهان طرفدار داشت + عکس

ادعای مسئولان باشگاه العین درباره اینکه تعدادی از هواداران العین در دیدارهای این تیم برابر ذوب‌آهن در ورزشگاه فولادشهر حضور داشتند صحت دارد هرچند که تعداد آنها انگشت‌شمار بود.

العین در اصفهان طرفدار داشت + عکس


به گزارش ایمنا، تیم‌های استقلال و العین شامگاه امروز از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف هم می‌روند. مسئولان باشگاه استقلال در ابتدا با این استدلال که تیم‌های اماراتی هیچ هواداری در تهران ندارند از اختصاص سکوهای ورزشگاه آزادی به هواداران العین امتناع کردند. در پی اعتراض باشگاه اماراتی اما ناظر AFC به نفع آنها حکم داد.

جالب آنکه در حاشیه نشست خبری ۲ تیم یکی از مسئولان العین به خبرنگاران ایرانی یادآور شد که این تیم اماراتی در دیدار با ذوب‌آهن در اصفهان هوادارانی روی سکوها داشته است. این ادعای عصام عبدالله البته صحت دارد و طبق گزارش خبرنگار ایمنا در دیداری که اوایل اردیبهشت امسال برگزار شد تعدادی از هواداران العین با حضور در ورزشگاه فولادشهر به تشویق این تیم پرداختند.

العین حدود یک سال پیش هم برای دیدار با ذوب‌آهن از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان به اصفهان آمد که در آن مسابقه نیز سکوهای پشت نیمکت‌های ۲ تیم به هواداران العین اختصاص داده شد هرچند که طبق گزارش خبرنگار ایمنا کمتر از ۱۰۰ تماشاگر اماراتی روی آنها نشستند.

تصویر زیر که توسط عکاس ایمنا به ثبت رسیده است یکی از هواداران منتسب به العین در آن مسابقه را روی سکوهای ورزشگاه فولادشهر نشان می‌دهد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار